E.Wedel w loterii stawia na "czekoladowe przyjemności"
W nowej czteromiesięcznej kampanii marka E. Wedel wykorzystuje swoje dwa największe atuty i spina je jednym parasolowym hasłem: „czekoladowa przyjemność”. Zorganizowana została również loteria, w ramach której, konsumenci – obok nagród pieniężnych – mogą wygrać bilety do Fabryki Czekolady.

W najnowszej kampanii E.Wedel zaprasza do świata, w którym każda kostka czekolady to początek niezwykłej podróży, a Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel jest jej kulminacyjnym punktem.
– Czekolada od zawsze budzi skojarzenia z radością i endorfinami, a ponieważ wiemy, jak działa na zmysły już jedna kostka, chcemy pokazać, że można doświadczać czekoladowej przyjemności za pomocą wszystkich zmysłów. Dlatego kampania skupia się na czerpaniu z niej w sposób maksymalny – nie tylko przez smakowanie naszych produktów, ale również poprzez pełne zanurzenie w czekoladowym świecie naszego muzeum – mówi Aleksandra Pankowska, senior brand manager w E.Wedel.
W ramach prowadzonych aktywności marki zorganizowała loterię, w ramach której rozda ponad 6 000 biletów na zwiedzanie Muzeum Fabryka Czekolady, a dodatkowo, na uczestników czekają również atrakcyjne nagrody pieniężne.
Aby wziąć udział w losowaniu, wystarczy do 30 czerwca br. zakupić dowolny produkt marki E.Wedel, zachować paragon i zarejestrować zgłoszenie na dedykowanej stronie.
Kampania zakłada intensywną komunikację poprzez różne kanały: telewizję, VOD, digital, OOH oraz programmatic i działania na TikToku.
Za strategię i koncept kampanii odpowiada 2012 Agency, produkcją spotu zajęło się Watchout Studio, a projekt opakowań przygotowało WRD. Zakupem mediów zajmował się Zenith, obsługą influencerów – Generation9, a organizację loterii powierzono Amooco Agency. Za obszar komunikacyjny odpowiada agencja 24/7Communication.
Dołącz do dyskusji: E.Wedel w loterii stawia na "czekoladowe przyjemności"