DDB Warszawa, K2Create, FCB&theMilkman I Mobile Rockets na shortliście Effie Awards Europe
Ogłoszono finalistów tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Europe. Na shortliście konkursu znalazły się trzy kampanie z Polski, przygotowane przez agencje DDB Warszawa, K2 Create, FCB&theMilkman i Mobile Rockets.
Ogłoszono finalistów konkursu Effie Awards Europe 2023. W tym roku najwięcej prac znalazło się na shortlistach kategorii Positive Change. Marki zostały docenione za zaangażowanie w promowanie dobra społecznego i środowiskowego.
40 finalistów znalazło się na krótkiej liście w konkursie ogólnym i 42 - w kategorii Best of Europe. Finaliści pochodzą z wielu agencji z Belgii, Chorwacji, Czech, Danii, Francji, Niemiec, Islandii, Izraela, Włoch, Polski, Rumunii, Słowacji, Słowenii, Hiszpanii, Szwecji, Holandii, Tarkiye, Ukrainy i Wielkiej Brytanii.
Wśród nich są 3 agencje z Polski. DDB Warszawa trafiła na shosrtlistę Best of Europe: Services za kampanię “Mata przejmuje Maka” zrealizowaną dla McDonald's.
Agencja K2 Create znalazła się na shortliście w kategorii Positive Change: social good -non profit za projekt “Bayraktar for Ukraine” dla Zrzutka.pl.

Z kolei agencje FCB&theMilkman przy współpracy z Mobile Rockets są nominowane do nagrody w kategorii Positive Change: Environmental - Brands za kampanię “Stop endocrine disruptors” dla Clovin SA.
W jury Effie Awards Europe zasiada ponad 140 specjalistów z ponad 20 krajów europejskich. Współprzewodniczą mu Ayesha Walawalkar, dyrektor ds. strategii z Mullenlowe Group UK oraz Catherine Spindler, zastępca dyrektora generalnego Lacoste.
Nagrody w poszczególnych kategoriach zostaną ogłoszone podczas Gali Effie Awards 5 grudnia w Brukseli.
Effie Awards Europe jest organizowany przez Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacji (EACA) we współpracy z Kantar, Google, The European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA), ACT Responsible, Adforum.com, OneTec&Eventattitude oraz The Hoxton Hotel.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: DDB Warszawa, K2Create, FCB&theMilkman I Mobile Rockets na shortliście Effie Awards Europe