Wraca kultowy Hit Maka, ruszyła kampania
Do oferty restauracji McDonald's powrócił Hit Maka, czyli połączenie ikonicznych produktów (McChicken, McNuggets) w zestawie z małymi frytkami za 15 zł. Promuje go ogólnopolska kampania.

W ramach oferty promocyjnej dostępne są do wyboru trzy klasyki McDonald’s: Burger Big Mac, kurczak McNuggets lub burger McChicken. Dopełnieniem zestawu są chrupiące frytki.
Oferta promocyjna Hit Maka dostępna jest stacjonarnie w restauracjach McDonald’s w całej Polsce z wyłączeniem restauracji na lotniskach w Warszawie i Gdańsku.
Premierze nowej oferty towarzyszy kampania digitalowa, telewizyjna i outdoorowa. Za jej strategię oraz realizację odpowiada agencja DDB, planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7 Communication.
Dołącz do dyskusji: Wraca kultowy Hit Maka, ruszyła kampania