Śliwka Nałęczowska klientem FCB&theMilkman
Colian wybrał agencję FCB&theMilkman do nowej kampanii wizerunkowej i stałej obsługi marki czekoladek Śliwka Nałęczowska.
Agencja reklamowa FCB&theMilkman wygrała przetarg na nową kampanię wizerunkową 360 stopni wraz z nadzorem nad produkcją spotu i prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych dla marki Śliwka Nałęczowska.
- Jesteśmy bardzo dumni, że do grona naszych klientów dołącza firma Colian z marką Śliwka Nałęczowska. Jest to marka z długą i piękną tradycją, tym bardziej jesteśmy podekscytowani i nie możemy się doczekać, kiedy kampania ujrzy światło dzienne – komentuje Jan Zagrodzki, dyrektor zarządzający FCB&theMilkman.
- Koncept zaproponowany przez FCB&theMilkman w bardzo wyróżniający się sposób prezentuje te walory marki Śliwka Nałęczowska, które chcemy podkreślić: jej unikalność, zmysłową apetyczność i artystyczną duszę. To będzie wielowymiarowa przyjemność oglądania, a następnie smakowania." – mówi Bożena Piotrowska, odpowiedzialna za markę Śliwka Nałęczowska w Colian.
Od kilku lat Śliwka Nałęczowska nie była szeroko promowana w mediach. Ostatnią dużą kampanią reklamową była ta z 2020 roku.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Śliwka Nałęczowska klientem FCB&theMilkman