Colian reklamuje „Polskie słodycze na polskie święta” hitem Skaldów
Wystartowała świąteczna kampania reklamowa Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”, która potrwa do Bożego Narodzenia w stacjach telewizyjnych i na platformie VOD. W spocie wykorzystano świąteczny hit zespołu Skaldowie.
Już od 13 listopada br. w największych stacjach telewizyjnych pojawi się kolejna odsłona kampanii reklamowej „Polskie słodycze na polskie święta” firmy Colian, bazującej na adaptacji utworu „Z kopyta kulig rwie” zespołu Skaldowie.
Przygotowany spot to m.in. ukłon w stronę ponad stuletniej tradycji polskich marek, takich jak Goplana, Wafle Familijne, Śliwka Nałęczowska, Grześki oraz Jeżyki.
Za kreatywną stronę kampanii, a także jej produkcję odpowiada agencja Peppers Ghost. Muzykę skomponował Andrzej Zieliński z zespołu Skaldowie, a reżyserią spotu zajął się Henryk Szymański (z agencji Peppers Ghost). Zakup mediów, podobnie jak w poprzednich latach, powierzono Initiative.
Kampanii towarzyszyć będą działania promocyjne prowadzone na platformach społecznościowych oraz w prasie branżowej. Wsparcie w zakresie public relations zapewnia Kolterman Media Communications.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Colian reklamuje „Polskie słodycze na polskie święta” hitem Skaldów