Ciasteczka Jeżyki przypominają o sobie kampanią „Niezrównane w smaku”
Jeżyki od Goplany ruszyły z nową kampanią reklamową „Niezrównane w smaku”. W jej ramach zaplanowano emisję spotu telewizyjnego, event dla influencerów czy mural. Kampanię przygotowały CreativeHarder i Papaya Films.

Działania objęły m.in. spot telewizyjny, kampanię OOH z muralem, kolekcję koszulek we współpracy z polską marką MIRONS oraz stworzenie pączka w warszawskiej cukierni MOD DONUTS. Akcję wspierają influencerzy - Zosia Gajewska, Bovska, Aleksandra Rogowska i Dominika Uznańska.
Materiały graficzne oraz spot telewizyjny zostały wyprodukowane przez Papaya Films, a do sesji zdjęciowej zaproszono duet Laskowski i Sandecki oraz fotografa Szymona Świętochowskiego.
Mural i limitowana edycja pączków Jeżyki
Startowi limitowanej edycji pączka o smaku Jeżyków towarzyszył event dla influencerów.
Nie zabrakło także różnorodnych kreacji w przestrzeni miejskiej. Przy warszawskim skrzyżowaniu alei Jana Pawła II i „Solidarności” powstał mural z delikatnym elementem 3D, z kolei na hotelu Presidential można oglądać wideo z Jeżykami.

Kampania potrwa do końca kwietnia. Za koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja CreativeHarder.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ciasteczka Jeżyki przypominają o sobie kampanią „Niezrównane w smaku”