SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„To jest ten smak!” hasłem Profi na wiosnę

Marka pasztetów Profi rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii mediowej prowadzonej pod hasłem „To jest ten smak!”. Wiosenne działania, realizowane w maju i czerwcu 2025 roku, koncentrują się na zwiększaniu rozpoznawalności brandu, dotarciu do młodszej grupy odbiorców oraz budowaniu wizerunku. 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

W ramach kampanii Profi prowadzona jest m.in. współpraca z wybranymi twórcami internetowymi oraz działania oparte na marketingu rekomendacji. Kanapka z pasztetem staje się tu nośnikiem smaku, prostoty i współczesnego stylu życia - elementem, który łączy pokolenia i wpisuje się w codzienne wybory konsumenckie.

Równolegle do działań influencerskich realizowana jest emisja reklam digitalowych w różnorodnej formie. Na największych portalach internetowych pojawiają się zarówno materiały statyczne, jak i dynamiczne - w tym programmatic display mix oraz rich media. Kampania obejmuje również platformy takie jak YouTube i TikTok, gdzie promowane są krótkie treści wideo.

Całość wspierana jest dodatkowymi aktywnościami w punktach sprzedaży, które uzupełniają przekaz w miejscu zakupu.

Kampania „To jest ten smak!” to kontynuacja strategii wizerunkowej marki Profi. 

  • Więcej informacji:
  • Profi

Dołącz do dyskusji: „To jest ten smak!” hasłem Profi na wiosnę

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
A fuj! Pasztet – Profi – 131 g - skład: ... mięso oddzielone mechanicznie z kurcząt 13%... czyli z jednej strony wpada w całości kurczak jeszcze żywy, a z drugiej strony wypada mielony wkład do w/w pasztetu.
2 0
odpowiedź