Tomasz Milewski account executive w MRM Worldwide
Po ponad roku pracy w agencji MRM Worldwide, Tomasz Milewski awansował na stanowisko account executive. Odpowiada m.in. za projekty dla L’Oreal Maybelline New York oraz Wedla.
Do agencji interaktywnej MRM Worldwide, wchodzącej w skład struktury McCann Worldgroup, Milewski dołączył w czerwcu ubiegłego roku. W ciągu ostatnich 14 miesięcy realizował projekty interaktywne dla L’Oreal Polska, pracując przy powstawaniu serwisów i kampanii dla tego klienta.
Obecnie do zadań Milewskiego należy obsługa i przebudowa serwisu maybellintrends.pl oraz kontakt z jego użytkowniczkami. Odpowiada także za bieżącą obsługę platformy Wedel.pl.

Milewski studiuje Zarządzanie i Marketing (specjalizacja reklama) na Wyższej Szkole Promocji w Warszawie.
Agencje interaktywne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Tomasz Milewski account executive w MRM Worldwide