Kolejne awanse w dziale client engagement VMLY&R Poland
Urszula Zielińska, Emilia Głowińska oraz Aleksandra Maleszyk awansowały na stanowisko group account manager, natomiast Tomasz Milewski został account supervisorem w agencji VMLY&R Poland.
Urszula Zielińska od kwietnia 2023 jako group account manager przejęła opiekę nad kilkoma klientami, m.in. Ferrero i BAT, wraz z dedykowanymi zespołami accountów. Z VMLY&R związana od prawie dziewięciu lat, a z marketingiem i reklamą od ponad 16 lat. Zaczynała w grupie STROER, po studiach podyplomowych postawiła na digital. Pracowała m.in. dla Grupy Carlsberg, PGE, Novartis, MAN, Superpharm czy Velvet.
Emilia Głowińska objęła opiekę nad grupą kliencką: bp, Pernod-Ricard (Wyborowa, Ballantines), McCormick oraz działania new business. W VMLY&R jest od 2021 roku, wcześniej w Saatchi & Saatchi i Heads Advertising. Pracowała dla takich klientów, jak: bp Poland, McCormick (Kamis), Procter & Gamble (Oral-B, Blend-a-med, Blend-a-dent, Gillette, Gillette Venus - na dziesięciu rynkach), Toyota Central Europe (Lexus na czterech rynkach CE), Provident.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Aleksandra Maleszyk na nowym stanowisku nadal będzie odpowiedzialna za trzyosobowy osobowy zespół client engagement dla IKEA, specjalizujący się w realizacjach kampanii 360 z dużym naciskiem na digital i social media.
Z VMLY&R związana od 2018 roku, pracowała przy obsłudze marki Żywiec przy platformie komunikacyjnej „Chce się Ż”, Loterii Żywca i Męskim Graniu (Effie 2019). Od 2019 roku pracuje dla IKEA realizując kampanie 360. Wcześniej związana z Good Looking Studio, 180 Heartbeats +JvM oraz Artegence i pracowała m.in. dla: Unilever (Big Milk, Magnum), innogy, HBO Polska, Volkswagen, Marlboro, Ferrero Polska, Dulux, Sanofi (Emolium).
Rozbudowuje się dział client engagement VMLY&R Poland
W ostatnich tygodniach w dziale client engagement VMLY&R Poland awansował także Tomasz Milewski. Objął stanowisko Account Supervisor i stanął na czele zespołu odpowiedzialnego za realizację strategicznych projektów komunikacyjnych, digitalowych, eventowych oraz działań influencerskich dla kategorii lifestyle adidas: Orginals oraz Sportswear.
Wcześniej związany z marką Samsung, gdzie jako social media & marketing manager w latach w latach 2017-21 realizował kampanie wizerunkowe, social media i działania niestandardowe dla kategorii mobile. Doświadczenie zbierał także po stronie agencji McCann i Socializer czy domu mediowego MEC, realizując działania marketingowe dla klientów z kategorii: FMCG, moto, bankowość oraz beauty.
Urszula Zielińska, Emilia Głowińska i Aleksandra Maleszyk będą raportować do Natalii Krzyśków, która dołączyła do VMLY&R Poland w kwietniu 2023, raportując bezpośrednio do Michała Banaszewskiego. Tomasz Milewski natomiast jest w dziale WPP Digital zarządzanym przez Katarzynę Tomalską.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kolejne awanse w dziale client engagement VMLY&R Poland