Alpro reklamuje się już bez Nosowskiej i Szyca. "Roślinnie, zawsze pysznie"
"Alpro. Roślinnie, zawsze pysznie" to hasło kampanii promującej szeroką gamę produktów roślinnych marki Alpro. Kampania, adaptowana na polskim rynku przez VMLY&R Poland, obejmuje emisję spotu telewizyjnego, działania digital i promocję konsumencką.
Agencja VMLY&R Poland, na podstawie globalnych materiałów wideo, przygotowała lokalną wersję kampanii marki Alpro. Pod stworzonym na potrzeby polskiego rynku hasłem “Alpro. Roślinnie, zawsze pysznie” marka produktów roślinnych, przekonuje, że włączenie do codziennej diety roślinnych alternatyw jest niezwykle łatwe.
W materiałach reklamowych nie pojawiają się już lokalni ambasadorzy marki - Kasia Nosowska i Borys Szyc.
W ramach projektu agencja VMLY&R Poland przygotowała spoty TV 30’’ i 15’’ (adaptacja materiałów globalnych) oraz bumpery 6’’ na YouTube i trzy linie kampanii social mediowej. Za postprodukcję odpowiada studio Badi Badi, a za zakup mediów Essence Mediacom.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Alpro reklamuje się już bez Nosowskiej i Szyca. "Roślinnie, zawsze pysznie"
NOT