Alpro ma nową agencję do influencer marketingu
Agencja Stor9 wygrała przetarg na kompleksową obsługę współpracy z influencerami dla marki napojów roślinnych Alpro z portfolio Danone.
W ramach nawiązanej współpracy Stor9 odpowiada za kompleksową strategię influencer marketingową dla marki Alpro w tym rekomendacje, zakup oraz monitorowanie świadczeń u influencerów, jak również koordynację i organizację wydarzeń z udziałem influencerów.
Już wkrótce rusza pierwsza kampania przygotowana m.in. przez Stor9, mająca na celu promowanie produktów z portfolio Alpro.
O wyborze Stor9 zaważyło zrozumienie marki przez agencję oraz propozycje niestandardowych aktywności z influencerami, które wykraczają poza zwyczajną współpracę – podano w informacji dla mediów.
Ambasadorem reklamowymi Alpro byli piosenkarka Katarzyna Nosowska i aktor Borys Szyc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Alpro ma nową agencję do influencer marketingu