Kolejne nominacje dla polskich agencji w Cannes Lions
Na festiwalu reklamowym Cannes Lions kolejne nominacje uzyskała McCann Poland. Na shortlistach są też projekty agencji DDB Warszawa, 180heartbeats + Jung v Matt, FCB&theMilkman i VMLY&R Poland.
McCann Poland za projekt „Where to Settle” zrealizowany dla Mastercard otrzymała trzy nominacje w kategorii Direct (w podkategoriach Single-market Campaign, Consumer Services / B2B, Real-time Response) oraz dwie w kategorii Public Relations (w podkategoriach Real-time Response i Sponsorship & Brand Partnership).
Wcześniej agencja za tę akcję znalazła się na shortliście w kategorii Titanium.
Trzy szanse na nagrody ma agencja Ogilvy Poland: W kategoriach Design i Media (w podkategoriach Social Behaviour & Cultural Insight i Metaverse, New Realities & Emerging Tech). Została nominowana za projekt „Buy My Cancer” dla Onkofundacji Alivia, w ramach którego przygotowano m.in. dzieła sztuki NFT stworzone z obrazów komórek nowotworowych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Na shortliście kategorii Design jest też DDB Warszawa za kampanię pod hasłem „Zróbmy razem najprzytulniejszą zimę ever!” promującą Burger Drwala oferowany przez sieć gastronomiczną McDoanld's, a w kategorii Public Relations - FCB&theMilkman za akcję „Moje pierwsza trucizna” dla marki Clovin mającą zwracać uwagę, jakie szkodliwe substancje przenikają do matczynego mleka.
180heartbeats + Jung v Matt jest nominowana w kategorii Media za projekt „The impossible parade” dla Kampanii Przeciw Homofobii, VMLY&R Poland - za projekt „Sztuka bez wstydu” dla marki Durex.
Agencje z Polski nie otrzymały żadnych nominacji w kategoriach Print & Publishing, Outdoor, Radio & Audio, Digital Craft, Industry Craft, Film Craft, Social & Influencer, Entertainment, Innovation oraz Pharma.
Do tegorocznej edycji Cannes Lions agencje z Polski wysłały łącznie 177 zgłoszeń, najwięcej w kategoriach Brand Experience & Activation (22), Direct (20) oraz Public Relations (17).
Festiwal potrwa do najbliższego piątku.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kolejne nominacje dla polskich agencji w Cannes Lions
Najbardziej to koszt za samo zgłoszenie, bo raczej nie jadą tam kampanie, które nie wygrały czegoś więcej u nas (więc kejs już jest).