SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TOP20 stacji kwietnia. W każdej grupie inny zwycięzca

Kto wygrał kwiecień w telewizji? W grupie wszystkich widzów największą oglądalność miała telewizyjna Jedynka przed Polsatem, a na podium trafiła Republika, wyprzedzając m.in. TVN i TVP2. W grupie 16-59 najlepszy okazał się jednak Polsat, ale już w grupie 16-49 triumfował TVN.

fot. Shutterstock fot. Shutterstock

Udział TVP1 w grupie wszystkich widzów wyniósł 7,15 proc. To o 5,3 proc. więcej niż rok wcześniej, co dało jej awans z miejsca czwartego. Na drugie miejsce z pierwszego spadł Polsat, notując spadek udziału z 7,07 proc. do 6,76 proc. 

Na trzecią pozycję z ósmej lokaty awansowała informacyjna Republika, która podwoiła swój wynik. To m.in. efekt jej wejścia do naziemnej telewizji cyfrowej - trafiła na MUX-8

Tuż za podium znalazł się TVN, notujący spadek o 11,3 proc. Piąta była TVP2 z 5,92 proc. udziału. Szósta lokata należała do TVN24, dalej były TVP Puls, TV4 i TVN7. 

Polsat wyprzedził TVN

W grupie komercyjnej 16-59 liderem był Polsat po wzroście z 7,20 proc. do 7,31 proc. Na drugie miejsce spadł TVN - jego udział zmalał o 9,1 proc. Dalej znalazły się TVP1 i TVP2, z o wiele niższymi wynikami od komercyjnych konkurentów. 

Najpopularniejsza stacja informacyjna w tej grupie to TVN24, zajmująca miejsce szóste z 3,91 proc. udziału. 

TV Puls przed TVP1 w grupie 16-49

Z kolei w grupie komercyjnej 16-49, która stosowana była przez wielu nadawców, liderem pozostał TVN. Jego udział spadł jednak z 8,59 proc. do 7,62 proc. Trzecia lokata należała do TV Puls z 4,80 proc. udziału, dalej znalazły się TVP2 i TVP1.

Dołącz do dyskusji: TOP20 stacji kwietnia. W każdej grupie inny zwycięzca

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Twój Stary
Czekam na analizę mówiącą o tym, że TVP oglądają głównie starsi, niewykształceni ludzie z mniejszych miejscowości.
29 5
odpowiedź
User
kamys
jestem ciekaw jak dlugo reklamodawcy beda bojkotowac 3 w zestawieniu i 8 w komercyjnej stacje telewizyjna. bo ekonocznie przeslanki mysle juz dawno minely. zostala ideologia i wizerunek. zobaczymy jak dlugo
29 15
odpowiedź
User
polak-katolik
Republika to płatni zdra jcy, pach ołki Ro sji, chamy i przemo cowcy
18 30
odpowiedź