Totolotek z nową stroną internetową i pierwszym nowoczesnym salonem stacjonarnym
Zakłady bukmacherskie Totolotek wprowadziły nową wersję swojej strony internetowej. W serwisie ma być dostępnych miesięcznie 40 tys. zdarzeń live, wprowadzono system nawigacji umożliwiający łatwe wyszukiwanie zakładów oraz funkcję cashout pozwalającą na kontrolowanie gry. Totolotek udostępnił też w Warszawie pierwszy salon przyjmowania zakładów po remoncie i rebrandingu marki.
Zmiany w identyfikacji Totolotka zostały po raz pierwszy zapowiedziane w czerwcu br., są one związane m.in. z przejęciem sieci bukmacherskiej przez niemiecką grupę Gauselmann.
Totolotek zapewnia, że w myśl swojego hasła „Twój Bukmacher” chce zapewnić graczom wygodne, szybkie i legalne zawieranie zakładów niezależnie od tego, czy korzystają z urządzenia mobilnego, komputera, czy z terminali samoobsługowych w punktach stacjonarnych.
Nowa strona internetowa sieci pozostaje pod niezmienionym adresem i ma oferować zupełnie nową jakość rozrywki m.in. dzięki ofercie 40 tys. zdarzeń live miesięcznie, unikalnej nawigacji, która pozwala łatwo i szybko wyszukać interesujące zakłady, czy funkcji cashout dającej kontrolę nad grą dzięki możliwości wypłaty wygranej przed zakończeniem postawionych zdarzeń.

Totolotek zaznacza, że odmieniona technologia to także zmiany w programie lojalnościowym Bet Club, który zebrane punkty pozwala wymienić na środki na grę oraz spójne promocje i bonusy w kanale online i punktach stacjonarnych. Totolotek to także w pełni responsywna strona mobilna, a już wkrótce także nowe aplikacje na systemy Android oraz iOS.
Wraz z udostępnieniem nowej wersji serwisu bukmacher otworzył też w Warszawie pierwszy punkt przyjmowania zakładów po remoncie, rebrandingu i zmianie technologicznej. Klienci mają tam do dyspozycji łatwe w obsłudze terminale samoobsługowe oraz możliwość skorzystania z pierwszego bonusu powitalnego dla klientów punktów stacjonarnych. Metamorfoza całej sieci ma trwać do wiosny 2020 r. W wielu miejscach klienci Totolotka będą mogli wygodnie obejrzeć wydarzenia sportowe na dużym ekranie oraz napić się darmowej kawy.

- Zmiany w Totolotku których właśnie dokonujemy, to rewolucja i unikalny w Polsce projekt, ale też początek drogi do dalszego rozwoju naszego produktu i systematycznego polepszania wizerunku marki. Nasz cel to zdobywanie rynku i minimum podium największych firm bukmacherskich w kraju. – zapowiada w komunikacie Adam Lamentowicz, Prezes Totolotek SA.

Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Totolotek z nową stroną internetową i pierwszym nowoczesnym salonem stacjonarnym