Triple PR pracuje dla Global Shopper Marketing
Do grona klientów agencji Triple PR dołączyła Global Shopper Marketing, niezależna agencja specjalizująca się w obsłudze marek FMCG.
Zespół Triple PR zajmie się przede wszystkim doradztwem wizerunkowym, do jego zadań należą ponadto działania media relations, a także PR-u osobistego i eksperckiego. Aktywności obejmą media marketingowe, biznesowe oraz branżowe. Triple PR wesprze Global Shopper Marketing w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych.
Za projekt po stronie Triple PR odpowiadają Martyna Kempińska, PR Manager i Aneta Gałka, PR Specialist.
Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.
W portfolio agencji Global Shopper Marketing są takie firmy jak Heineken, Red Bull, Grupa Żywiec, IKEA, GSK, Hochland, Stock, Żabka Polska czy Electrolux
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Triple PR pracuje dla Global Shopper Marketing