Triple PR wypromuje fansi
Agencja Triple PR prowadzi działania public relations dla platformy e-commerce fansi.

Zespół Triple PR odpowiada za komunikację nowej platformy - w tym działania media relations skierowane do mediów marketingowych i opiniotwórczych.
Za doradztwo strategiczne jest odpowiedzialna Magdalena Dymek, senior PR manager. Koordynacją projektu zajmie się Kinga Ostrowska, PR consultant, natomiast za kontakty z mediami odpowiada Zuzanna Tartanus, junior PR consultant. Fansi to kolejny podmiot z szeroko rozumianej branży marketingowej w portfolio agencji.
Fansi pomaga w sprzedaży influencerom
Fansi to platforma e-commerce, łącząca internetowych twórców z ich fanami założona przez BrandBuddies – czołową agencję influencer marketingu w Polsce. Platforma fansi wraz z BrandBuddies tworzą spójny ekosystem – dom dla twórców i marek zainteresowanych influencer marketingiem.
Platforma fansi ułatwia influencerom tworzenie własnych produktów dla ich społeczności i umożliwia monetyzację popularności w sposób inny niż współpraca z reklamodawcami. Influencerzy mogą sprzedawać swoje usługi cyfrowe w kategoriach takich jak: fansi Class czy fansi Video. Dodatkowo dochodzą do tego różnego rodzaju produkty – e-booki, kosmetyki czy odzież.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Triple PR wypromuje fansi