TV Republika z mniejszą przewagą nad TVP Info w internecie
Wśród kanałów telewizyjnych zdecydowanym liderem zasięgowym w internecie jest TVN24. Na portalu Telewizji Republika ubyło więcej internautów niż w witrynie TVP Info, ale średni czas spędzony przez każdego wydłużył się do prawie dwóch godzin.
Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w marcu br. portal TVN24.pl w wersji przeglądarkowej odwiedziło 9,08 mln użytkowników, czyli 30,59 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził tam średnio 22 minuty i 45 sekund.
TVN24.pl miał o ponad jedną trzecią odwiedzających więcej niż witryna Polsat News, która przyciągnęła 5,62 mln internautów (18,94 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 6 minut i 37 sekund.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Natomiast na portalu Telewizji Republika każdy z 1,08 mln użytkowników (3,63 proc. zasięgu) spędził średnio godzinę, 49 minut i 42 sekundy. W tej ostatniej statystyce serwis jest liderem z wynikiem kilka wyższym niż konkurenci.
Portal TVP Info, który po prawie miesięcznej przerwie przywrócono w połowie stycznia br., zanotował 949,2 tys. odwiedzających, 3,2 proc. zasięgu oraz 7 minut i 7 sekund przeciętnego czasu korzystania.
CZYTAJ TEŻ: Czołowe stacje z dużymi spadkami w telewizji naziemnej. TV Republika blisko TVP Info
W porównaniu do lutego TVN24.pl zyskał 192,8 tys. użytkowników (2,2 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 43 sekundy (3,1 proc.). Na portalu Polsat News liczba internautów zwiększyła się o 589,4 tys. (11,7 proc.), a przeciętny czas korzystania skurczył się o 33 sekundy (7,7 proc.).
Witryna Telewizji Republika zanotowała spadek o 155,5 tys. użytkowników (12,6 proc.) i wzrost średniego czasu korzystania o 10 minut i 27 sekund (10,5 proc.). Z kolei portal TVP Info stracił 36 tys. odwiedzających (3,6 tys.), za to przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o minutę i 6 sekund (18,3 proc.).

Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: TV Republika z mniejszą przewagą nad TVP Info w internecie