TVN Media podało ceny reklam na czerwiec. Najdroższe "Fakty"
W opublikowanym przez biuro reklamy TVN Media cenniku reklamowym na czerwiec najdroższy spot kosztuje 73,5 tys. zł netto. To reklama przy “Faktach" w TVN.

73,5 tys. zł to cena netto, bez rabatów, 30-sekundowego spotu przy niedzielnym wydaniu serwisu informacyjnego “Fakty”. Cena dla emisji w dni powszednie jest niższa i wynosi 56,2 tys. zł.
Na dużo mniej wyceniono reklamy przy serwisie sportowym - w dni robocze reklama przy nich kosztuje 40,4 tys. zł, a w niedziele - 49,7 tys. zł. Stawki dla spotów przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 34,8 tys. zł i 43,8 tys. zł.
Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy “Milionerach” muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 34,6 tys. zł za spot, a przy “Kuchennych rewolucjach” - 28,1 tys. zł.
Spot przy serialu “Na Wspólnej” kosztuje 32 tys. zł. Z kolei reklamy przy programie “Zróbmy sobie dom” wyceniono na 18,8 proc., zaś przy nowej produkcji stacji, czyli “The floor” - na 24,3 tys. zł.
TVN Media jako drugie biuro reklamy tv, po biurze reklamy TVP, podało ceny reklam na czerwiec.
Dołącz do dyskusji: TVN Media podało ceny reklam na czerwiec. Najdroższe "Fakty"