„Milionerzy” przez całą dobę. Ruszył nowy kanał
TVN Warner Bros. Discovery uruchomiło kolejny kanał FAST - stację TVN Milionerzy, nadającą przez całą dobę odcinki popularnego teleturnieju, który prowadzi Hubert Urbański. Stacja zadebiutowała w Playerze w piątek 15 marca br.

W połowie stycznia br. TVN Warner Bros. Discovery uruchomiło 15 kanałów FAST: TVN Kultowe seriale, TVN Telenowele, TVN Serial o kobietach, TVN Momenty prawdy, TVN Prawo i życie, TVN Szkoła życia, TVN Szpitalne historie, TVN Życie jak w bajce, TVN Talk-show, TVN Usterka, TVN Rajska miłość, TVN w domu, TVN Kryminalne, TVN Rewolucje w kuchni i TVN Moto. Są one dostępne za darmo dla wszystkich użytkowników Playera.
- Jesteśmy dumni, że nasz przełomowy ruch na rynku streamingowym – wprowadzenie 15 kanałów nowej generacji - przyjął się z tak entuzjastycznym odbiorem ze strony widzów oraz klientów biznesowych. Dowodem tego mogą być liczby, które obserwujemy, ale, przede wszystkim fakt, że dalej inwestujemy w naszą nową gałąź streamingu. Idąc za ciosem, uruchamiamy dla naszych użytkowników kolejny kanał nowej generacji z często wybieranym przez nich kontentem. I mogę zapewnić, że nie jest to nasze ostatnie słowo w tym temacie - mówi Maciej Gozdowski, group vice president - streaming w Warner Bros. Discovery w Polsce.
Jak informuje nadawca, nowy kanał TVN Milionerzy to najlepsze odcinki i sezony kultowego teleturnieju, który, z krótką przerwą, widzowie oglądają już od prawie 20 lat. Stacja ruszyła w piątek 15 marca br.
“Milionerzy” cztery razy w tygodniu w TVN
“Milionerzy” oparci są na brytyjskim formacie “Who Wants To Be a Millionaire?". Teleturniej oglądać można w TVN od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55. Program wrócił na antenę stacji w 2017 r. Wcześniej nadawany był w latach 2008-2010 i 1999-2003.
Z danych Nielsena wynika, że jesienią ub.r. teleturniej śledziło średnio 1,07 mln widzów. Przełożyło się to na 8,73 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,34 proc. w grupie 16-59.
Skrót “FAST TV” pochodzi od Free Ad-supported Streaming TV i oznacza telewizyjną usługę linearną. Programy telewizyjne FAST utrzymują się przede wszystkim dzięki reklamom wstawianym w technologii Dynamic Ad Insertion (DAI). Oferują głównie powtarzalny, powtórkowy kontent.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Milionerzy” przez całą dobę. Ruszył nowy kanał