TVN licytuje czas reklamowy przy topowych formatach
W środę 20 sierpnia stacja TVN organizuje aukcję czasu reklamowego przy topowych formatach stacji oraz wybranych filmach. Uczestnicy aukcji będą mieli możliwość ustawienia maksymalnej ceny przy wybranych pozycjach w Ad_Auction.

Wśród premierowych odcinków licytowanych formatów pojawią się programy: „Bitwa o gości”, „Ślub od pierwszego wejrzenia”, „Kuchenne Rewolucje”, „Afryka Express” i „MasterChef”.
Licytujący będą mieli do wyboru także filmy z pasma „Superkino": „Aquaman i zaginione królestwo” oraz 3 części filmu akcji „ John Wick”.
TVN wystawia na aukcji ekskluzywne bloki reklamowe – dostępne tylko i wyłącznie w tym modelu zakupu. Każdy blok jest przeznaczony tylko dla jednego reklamodawcy. Aukcja jest przewidziana na 30 minut, jednak ma elastyczny termin zakończenia. Oznacza to, że jeżeli tuż przed końcem nadal będzie trwała licytacja, wówczas po każdym ważnym bidzie zostanie doliczony dodatkowy czas.
Aukcja odbędzie się 20 sierpnia o godz. 10:00.
Dołącz do dyskusji: TVN licytuje czas reklamowy przy topowych formatach