TVN7 jesienią z „Hotelem Paradise” i jedną nowością. Będzie nowa strategia
W jesiennej ramówce TVN7 znajdzie się kolejna edycja „Hotelu Paradise”. Poza tym późną jesienią na antenę ma trafić jeszcze nowy polski program, ale nie będzie nowego serialu codziennego. - Pod koniec roku przedstawimy nową strategię na 2024 rok - mówi Wirtualnemedia.pl. Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa Siódemki.
Siódmy sezon „Hotelu Paradise” ruszy w poniedziałek 28 sierpnia br. Program emitowany będzie tak jak do tej pory od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00. Formuła reality-show pozostaje bez zmian, prowadzącą dalej będzie Klaudia El Dursi, a zdjęcia realizowane były w Kolumbii. - Ta edycja „Hotelu Paradise” będzie totalnym ogniem, dlatego zdecydowaliśmy się wejść w jesienną ramówkę z hasłem „Będzie ogień” - przekonuje Katarzyna Mazurkiewicz.
Wiosną TVN7 zamiast „Hotelu Paradise” pokazywał format „True Love”, który w samej telewizji oglądało średnio 319 tys. widzów. Jest to o 109 tys. oglądających mniej niż gromadził nadawany rok wcześniej w tym paśmie „Hotel Paradise 5”.
- Zawsze pierwszy sezon jest trudny. "True Love" łącznie w telewizji i w streamingu miało jednak podobne wyniki jak pierwsza edycja „Hotelu Paradise” - mówi Katarzyna Mazurkiewicz. - Wiosną zdecydowaliśmy zrobić przerwę od „Hotelu Paradise”, po to by widownia zatęskniła za tym programem, a latem pokazaliśmy spin-off z udziałem uczestników, którzy nie znaleźli w swoich edycjach drugiej połówki - dodaje.
Czy „Hotel Paradise” albo „True Love” będą kontynuowane w 2024 roku? - Jesteśmy jeszcze przed decyzjami programowymi dotyczącymi wiosny i jesieni przyszłego roku - odpowiada Mazurkiewicz, zaznaczając, że chciałaby mieć w ofercie format z gatunku bikini reality.
TVN7 bez codziennego serialu
Do czerwca TVN7 emitowała codzienny serial „Papiery na szczęście”. Stacja po jego zakończeniu nie zdecydowała się na kolejną telenowelę.
- Codzienny serial przy obecnych kosztach produkcji i wynikach ostatnich seriali to już zbyt duża inwestycja dla Siódemki - mówi Bogdan Czaja, group vice president TVN Warner Bros. Discovery odpowiedzialny za programmimg.
Ostatni sezon, emitowany dwa razy w tygodniu, sezon „Papierów na szczęście” śledziło w Siódemce średnio 170 tys. osób (miał 2,34 proc. w grupie 16-49). Dla porównania pierwsza seria nadawana cztery razy w tygodniu jesienią 2021 r. miała 240 tys. widzów (2,8 proc. udziału w 16-49). Z kolei np. ”Brzydulę” w sezonie 2021/2022 roku oglądało średnio 347 tys. widzów (4,02 proc. udziału).
Późną jesienią TVN7 ma pokazać za to nowy polski program, ale Mazurkiewicz nie zdradza, co to będzie. Stacja w nowej ramówce mocno postawi na pasma filmowo-serialowe.
- Widz Siódemki ogląda filmy i seriale. Ta oferta ma szczególne znaczenie w tym roku, gdy świętujemy 100 lecie studia Warner Bros. To będzie naszą myślą przewodnią - mówi szefowa Siódemki.
Telewizja Polsat inwestuje w Czwórkę
Konkurencyjna Czwórka został wzmocniona po przejściu do niej Edwarda Miszczaka. Do TV4 z Polsatu przeniesiony został program „Love Island”, a jesienią pojawi się nowy reality-show „Para do gara. Ona mówi. On gotuje”, który poprowadzi Mateusz Gessler oraz codzienny serial komediowy „Krejzi patrol”.
- Siódemka mimo nie tak intensywnych inwestycji programowych ma znakomite wyniki. Grupa Warner Bros. Discovery cały czas dywersyfikuje kanały i buduje elastyczne podejście do sezonów - dodaje Mazurkiewicz.
Bogdan Czaja informuje, że w 2024 r. wydatki program Siódemki zostaną przynajmniej na takim samym poziomie jak w tym roku. - Jest nawet szansa, że pokażemy jeszcze kilka nowych programów. TVN7 to stacja numer dwa w grupie, która ma stabilne ponad 4 proc. udziału w grupie komercyjnej - podsumowuje.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: TVN7 jesienią z „Hotelem Paradise” i jedną nowością. Będzie nowa strategia
Patoreality i paradokumenty to wszystko na co dziś stać ekipę TVN7. Uważam, że czas na zmiany kadrowe i ludzi z nowymi, ambitniejszymi pomysłami.
TVN, TVN7 i TTV robione są dziś na jedną modłę - tandetna rozrywka dla mało rozgarniętego i wymagającego widza.
Tylko jak to trzeba będzie nazwać ? "Nowa formuła pasma"? "Powrót do korzeni telewizji" , "Odświeżenie ramówki na miarę zmian XXI wieku "?