TVP sprzedaje reklamy na lipiec. Najdroższe spoty przy meczach polskich piłkarek
Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na lipiec. Najwięcej kosztują spoty emitowane przy meczach Mistrzostw Europy Kobiet w piłce nożnej.

Najdroższy spot przy meczu polskich piłkarek w ramach kobiecego Euro 2025 w TVP1 kosztuje 103,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.).
Za reklamę przy programie informacyjnym “19.30” trzeba zapłacić 32,7 tys. zł w dni robocze i 28,5 tys. zł w niedziele. Spot przy emitowanym tuż po nim “Pytaniu dnia” wyceniono na max. 34,3 tys. zł.
Z kolei reklama przy serwisie sportowym kosztuje 30,3 tys. zł w dni powszednie i 31,9 tys. zł w niedziele. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 31,2 tys. zł i 30,2 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy serialu “Matylda” (niedzielny wieczór) muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 28,7 tys. zł, przy serialu “Profilerka” (sobota wieczorem) - 25,9 tys. zł, przy “Ojcu Mateuszu” i “Komisarzu Alexie” - 25,6 tys. zł.
W TVP2 w okresie wakacyjnym w prime-time emitowane są głównie powtórki seriali i filmy. Nowością w ramówce są pokazywane co tydzień, w sobotnie wieczory koncerty w ramach “Lata z Radiem i Telewizją Polską” - reklama przy nich kosztuje maks. 25,2 tys. zł.
Biuro reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv rozpoczęło sprzedaż reklam na lipiec.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: TVP sprzedaje reklamy na lipiec. Najdroższe spoty przy meczach polskich piłkarek