Twitter wyjaśnia: przyczyną awarii wewnętrzny błąd oprogramowania
Serwis Twitter wyjaśnił, że przyczyną dużej wtorkowej blokady serwisu był błąd przy aktualizacji oprogramowania. Usterka trwała z przerwami kilka godzin i objęła dużą liczbę użytkowników głównie w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Do awarii doszło we wtorek rano. W wyniku usterki użytkownicy w całej Europie, w tym także w Polsce stracili dostęp do swoich kont na Twitterze. Serwis w automatycznych komunikatach informował o awarii i zapewniał, że pracuje nad przywróceniem prawidłowego działania platformy.
W opublikowanym później oświadczeniu przyznano, że przerwami w działaniu Twittera zostali dotknięci nie tylko internauci na starym kontynencie, lecz także na Bliskim Wschodzie, w Afryce oraz (w ograniczonym stopniu) w USA i Kanadzie.
Twitter wyjaśnił, że przyczyną tej rozległej awarii był błąd w aktualizacji oprogramowania serwisu. Po cofnięciu dokonanych zmian późnym popołudniem we wtorek udało się przywrócić pełną funkcjonalność platformy we wszystkich regionach świata.
W związku z awarią akcje Twittera pod koniec wtorkowych notowań straciły 7 proc. swojej wartości.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Twitter wyjaśnia: przyczyną awarii wewnętrzny błąd oprogramowania