„Twoja twarz brzmi znajomo” w nowym paśmie zyskała 710 tys. widzów. Robert Janowski zwycięzcą
Nadawaną w jesiennej ramówce w piątkowym prime-time piętnastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 1,67 mln widzów, o 710 tys. osób więcej niż miała trzynasta odsłona pokazana przed rokiem w soboty po 22.00. Program dał Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 45,59 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Polsat piętnasty sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” w jesiennej ramówce pokazywał w piątki o godz. 20.05, w okresie od 10 września do 12 listopada br. W tym paśmie produkcja nadawana jest od wiosny br., w poprzednich ramówkach stacja emitowała wówczas „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” (taneczne show obecnie nadawane jest w poniedziałkowym prime-time).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Średnia oglądalność premierowych odcinków programu „Twoja twarz brzmi znajomo 15” wyniosła 1,67 mln widzów, co przełożyło się na 13,07 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 10,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,73 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek. Przyciągnął przed telewizory uwagę 1,87 mln osób.

Dla porównania, trzynasta edycja formatu, nadawana jesienią ub.r. w soboty po godz. 22.00 przyciągała przed telewizory o 720 tys. widzów mniej. Wówczas program oglądało średnio 963 tys. osób, co przekładało się na 10,29 proc. udziału w grupie 4+, 9,42 w 16-49 i 9,47 w 16-59.
Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” był liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja wśród tzw. „wielkiej czwórki” należała do TVP1, emitującej w tym czasie gł. „Pogodę”, „Alarm!”, „Leśniczówkę” i „Ojca Mateusza”, co dało jej 11,91 proc. udziału. Na podium uplasował się jeszcze TVN (filmy i „Lego masters”; 7,92 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 („Barwy szczęścia” i „You can dance - nowa generacja”; 6,33 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków trzynastej edycji widowiska wyniosły 45,59 mln zł. Dla porównania, trzynasta edycja rok temu z reklam zarobiła 22,55 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Twoja twarz brzmi znajomo” to widowisko produkowane przez Endemol Shine Group, w którym gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.
Robert Janowski zwycięzcą
W 15. edycji programu występowali: Tomasz Ciachorowski, Krzysztof Cugowski (syn Krzysztofa Cugowskiego - lidera Budki Suflera), Barbara Kurdej-Szatan, Katarzyna Łaska, Paulina Sykut-Jeżyna, Klara Williams, Adam Zdrójkowski oraz Robert Janowski, który został zwycięzcą.
Nowymi jurorami w programie byli Andrzej Gromala (znany jako Gromee) i Michał Wiśniewski, którzy w tych rolach zastąpili Kacpra Kuszewskiego i Adama Strycharczuka. Bez zmian uczestników oceniali Małgorzata Walewska i Katarzyna Skrzynecka. Niezmiennie gospodarzami programu byli Piotr Gąsowski i Maciej Dowbor.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Twoja twarz brzmi znajomo” w nowym paśmie zyskała 710 tys. widzów. Robert Janowski zwycięzcą