Tylko 660 tys. widzów „Warto rozmawiać” w TVP1. „Pracujemy nad programem”
Program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” po trzech odcinkach gromadzi średnio tylko 660 tys. widzów, a TVP1 w czasie jego emisji plasuje się daleko w tyle za TVP2, Polsatem i TVN. Talk-show zaczął jednak od pół miliona widzów, ale trzeci odcinek zgromadził już ich ponad milion.
„Warto rozmawiać” nadawane jest we wtorki o 21.25 począwszy od 1 marca br. Pierwsze trzy odcinki programu obejrzało średnio 660 tys. widzów, co przełożyło się na 4,74 proc. udziału w grupie 4+ i 2,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
TVP1 w czasie emisji „Warto rozmawiać” przegrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Liderem w tym czasie jest TVP2, emitująca końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu oraz „Magazyn Expressu Reporterów”, co przekłada się na 20,86 proc. udziału. Drugi jest TVN („Agent Gwiazdy”; 11,79 proc.), a trzeci Polsat („Powiedz tak!”; 9,14 proc.). W grupie komercyjnej liderem jest też TVN, a dalej plasują się TVP2 i Polsat.
Widownia konkurencji w czasie „Warto rozmawiać”
|
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 |
2 907 954 |
20,86% |
14,85% |
|
TVN |
1 644 270 |
11,79% |
16,33% |
|
Polsat |
1 275 095 |
9,14% |
12,07% |
|
TVP1 - Warto rozmawiać |
661 371 |
4,74% |
2,70% |
Pierwsze dwa odcinki programu (poświęcone odpowiednio Żołnierzom Wyklętym oraz sześciolatkom w szkołach) oglądało po niecałe pół miliona widzów. Średnią podniósł trzeci odcinek, który zgromadził przed telewizorami ponad dwa razy więcej oglądających - poświęcony on był nakręcającej się w sieci, w parlamencie i na ulicach wojnie polsko-polskiej. Wśród gości w studiu byli m.in. prof. Jadwiga Staniszkis i Bronisław Wildstein.
Top 3 odcinki programu Jana Pospieszalskiego
|
Warto rozmawiać |
Wszyscy 4+ |
|
|
Data |
AMR |
SHR% |
|
01-03-2016 |
497 162 |
3,54% |
|
08-03-2016 |
461 776 |
3,32% |
|
15-03-2016 |
1 026 349 |
7,40% |
- Wyniki „Warto rozmawiać” oceniam optymistycznie, widzowie zaczynają się przyzwyczajać do tego programu - mówi Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki, dyrektor TVP1, podkreślając, że powrót talk-show na antenę był przygotowany w szybkim tempie.
Szef Jedynki podkreśla, że cały czas trwają prace nad zawartością i formułą „Warto rozmawiać”. - Będziemy budować ten program wokół rozpoznawalnych gości i aktualnych, gorących tematów. Chcemy przezwyciężać logikę wojny polsko-polskiej i pokazywać pole dialogu - mówi Pawlicki.
Jan Pospieszalski przez ostatnie cztery lata prowadził program „Bliżej”, emitowany w TVP Info w czwartki o 22.30. W okresie od września ub.r. do końca lutego br. oglądało go średnio 416 tys. widzów. Przełożyło się to na 4,13 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 1,41 proc. w grupie 16-49.
Dodajmy, że średni udział Jedynki w rynku w lutym br. wyniósł 12,17 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Tylko 660 tys. widzów „Warto rozmawiać” w TVP1. „Pracujemy nad programem”