Tylko Nielsen Audience Measurement w przetargu Telewizji Polskiej na telemetrię
Nielsen Audience Measurement jako jedyny złożył ofertę w przetargu na dostawę danych telemetrycznych dla Telewizji Polskiej. Decyzja o podpisaniu umowy ma zapaść w najbliższych dniach.
Przedwczoraj 9 marca br. minął termin składania ofert w przetargu Telewizji Polskiej na dostawę danych telemetrycznych dla tego nadawcy w latach 2015-2019. Z informacji przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Jacka Rakowieckiego, rzecznika prasowego TVP ofertę w nim złożył tylko Nielsen Audience Measurement. Z jaką ofertą cenową - tego nie udało nam się ustalić.
Przypomnijmy, że obecne postępowanie na dostarczanie danych telemetrycznych jest drugim podejściem publicznego nadawcy do zawarcia umowy w tym zakresie. Poprzedni przetarg unieważniono, bo Nielsen Audience Measurement zaproponował cenę, której TVP nie zaakceptowała (więcej na ten temat).
Dlatego przetarg wznowiono, a w międzyczasie podpisano (po krótkich przetargach) miesięczne umowy z Nielsen Audience Measurement na dostarczanie danych - pierwsza dotyczyła okresu od 9 lutego do 8 marca br., druga - od 9 marca do 8 kwietnia br. W ramach każdej z nich TVP płaciła NAM po blisko 800 tys. zł miesięcznie (zobacz szczegóły).
Jacek Rakowiecki zapowiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że decyzja o przyjęciu bądź odrzuceniu oferty złożonej przez NAM zostanie prawdopodobnie podjęta w najbliższy czwartek, czyli jutro.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Tylko Nielsen Audience Measurement w przetargu Telewizji Polskiej na telemetrię