Uber Freight wchodzi do Polski. Połączy przewoźników towarów z firmami spedycyjnymi
Uber zapowiedział wprowadzenie w Polsce platformy o nazwie Uber Freight. Platforma pozwala łączyć ze sobą przewoźników towarowych z firmami spedycyjnymi i realizowanie zleceń transportowych.
Start nowej usługi Uber Freight w naszym kraju Uber ogłosił podczas konferencji HyperLOG w Łodzi. Uber Freight to uruchomiona w połowie 2017 r. aplikacja, która łączy przewoźników ze spedytorami oferując ceny ustalane z góry, szybkie płatności i możliwość zarezerwowania przewozu ładunku za pomocą jednego kliknięcia.
Uber podkreśla, że spedytorzy otrzymują nie tylko dostęp do polegania na ogromnej sieci przewoźników, lecz także możliwość monitorowania przewozu ładunku w czasie rzeczywistym.
Według Ubera branża transportowa wszędzie mierzy się z podobnymi problemami, dlatego teraz zarówno polskie firmy spedycyjne, jak i przewoźnicy, mogą czerpać korzyści ze sprawdzonej technologii którą Uber Freight wprowadza na rynek.
Polski sektor transportowy jest rozdrobniony i zdominowany przez małych przewoźników. Podobnie jak na innych rynkach ich największym wyzwaniem jest utrzymanie płynności biznesu. Zgodnie z zapowiedzią dzięki platformie Uber Freight mogą oni bardziej aktywnie uczestniczyć w rynku oraz lepiej i bardziej efektywnie planować realizowane kursy.
- Bardzo cieszymy się, że dzięki wprowadzeniu Uber Freight w jeszcze większym stopniu możemy podkreślić naszą obecność w Polsce – podkreśla w komunikacie Daniel Buczkowski, dyrektor ds. ekspansji Uber Freight na rynkach europejskich. - Platforma Uber Freight pomaga przewoźnikom łączyć się ze spedytorami - niezależnie od wielkości biznesu. Może wesprzeć przewidywany wzrost gospodarczy Polski, przy jednoczesnym dalszym podnoszeniu standardów branżowych.
Sytuacja Ubera nie jest obecnie łatwa. W II kwartale br. firma zanotowała rekordową stratę przekraczającą 5 mld dol., a niedługo później Uber zapowiedział falę zwolnień obejmującą ponad 400 pracowników koncernu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Uber Freight wchodzi do Polski. Połączy przewoźników towarów z firmami spedycyjnymi