„Ukryta prawda” liderem w 16-49. 42,8 mln zł z reklam
Jesienne odcinki „Ukrytej prawdy” oglądało średnio 1,34 mln osób. Paradokument dał TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 42,83 mln zł.

10. seria „Ukrytej prawdy” pokazywana była na antenie TVN w dni powszednie o godz. 17.00, w okresie od 1 września do 2 grudnia 2016 roku. Średnia widownia paradokumentu wyniosła 1,34 mln osób. Przełożyło się to na 13,26 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,35 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
W minionym sezonie ratingowym hitem był odcinek scripted-docu pokazany 4 listopada br. Przed telewizorami zgromadził on 1,66 mln oglądających.
Data | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |||
04-11-2016 | 16:59:51 | 17:56:23 | 1 661 245 | 14,54% |
01-12-2016 | 17:00:01 | 17:56:29 | 1 632 074 | 13,07% |
05-10-2016 | 16:59:54 | 17:56:03 | 1 621 523 | 14,57% |
TVN w paśmie emisji „Ukrytej prawdy” był drugi w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie była TVP1, emitująca wówczas gł. „Teleexpress” i teleturniej „Jaka to melodia?”, co dało jej 21,99 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat („Gliniarze”; 12,44 proc.), a czwarte - TVP2 (gł. „Tylko z tobą”; 5,20 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 lat. Z kolei w grupie 16-49 zdecydowanym liderem był TVN, a dalej uplasowały się: Polsat, Jedynka i Dwójka.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVP1 | 2 226 664 | 21,99% | 457 701 | 12,92% | 913 886 | 16,88% |
TVN - Ukryta prawda 10 | 1 342 730 | 13,26% | 642 846 | 18,14% | 885 269 | 16,35% |
Polsat | 1 260 120 | 12,44% | 458 748 | 12,95% | 718 601 | 13,27% |
TVP2 | 526 904 | 5,20% | 150 210 | 4,24% | 241 127 | 4,45% |
Sumaryczne wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków paradokumentu wyniosły 42,83 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Szpital” to realizowany w Krakowie serial z gatunku scripted-docu, pokazujący pracę szpitalnego oddziału ratunkowego. W każdym odcinku prezentowane są dwie historie pacjentów z innymi chorobami i problemami życiowymi. Poza amatorami w produkcji grają również aktorzy z teatrów. Za produkcję odpowiada samodzielnie stacja TVN.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Ukryta prawda” liderem w 16-49. 42,8 mln zł z reklam