UPC: 229,4 tys. klientów telewizji cyfrowej
Z usług UPC korzystało 1.090.500 klientów na koniec 2009 roku, w tym 229.400 abonentów Telewizji Cyfrowej UPC, 460.600 internetu i 183 900 usług głosowych, poinformowała spółka w komunikacie w piątek. UPC pozyskało w ciągu roku ponad 150.000 klientów telewizji cyfrowej, 72 600 klientów usługi internetowej, a liczba abonentów usługi telefonicznej UPC zwiększyła się o 36.600.
"W 2009 roku wzrosła liczba klientów wszystkich trzech usług wchodzących w skład oferty UPC. Największy przyrost odnotowała Telewizja Cyfrowa UPC, z której skorzystało ponad 150 000 nowych abonentów. Do dynamicznego wzrostu przyczynił się rosnący popyt na usługi cyfrowe i interaktywną rozrywkę oraz atrakcyjne promocje sprzedażowe i rabaty dla klientów kupujących więcej, niż jedną usługę" - czytamy w komunikacie.
Spółka zwróciła też uwagę, że w trakcie roku wdrożyła usługę dostępu do internetu z szybkością do 120 Mb/s, a także telewizyjną usługę wideo na żądanie. Spółka rozwinęła też swoją ofertę dla biznesu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: UPC: 229,4 tys. klientów telewizji cyfrowej