UPC Polska z nową ofertą usług komórkowych dla klientów biznesowych
Operator kablowy, UPC Polska uruchomił sprzedaż usług mobilnych dla klientów z segmentu małych i średnich firm. W ramach oferty komórkowej będzie można posiadać do 10 numerów (kart SIM).
Usługa będzie dostępna dla obecnych oraz nowych klientów, którzy jednocześnie kupią przynajmniej jedną usługę stacjonarną.
Jerzy Gołębiowski, dyrektor B2B w UPC Polska argumentuje, że wprowadzenie usług komórkowych do oferty UPC Biznes to odpowiedź na potrzeby klientów. - Od tego momentu jesteśmy w stanie zaoferować klientom pełny wachlarz usług telekomunikacyjnych wspierających ich własną działalność gospodarczą, w tym ofertę internetu światłowodowego, telefonii stacjonarnej, telewizji biznesowej jak i usługi telefonii mobilnej i mobilnego dostępu do internetu - stwierdza Gołębiowski.
Gołębiowski dodaje, że plany taryfowe w nowej usłudze charakteryzują się wyższymi pakietami danych, nielimitowanymi rozmowami, wiadomościami SMS oraz MMS oraz możliwością skorzystania z wielu kart SIM.
Cztery pakiety do wyboru
Oferta UPC Biznes oparta jest na czterech pakietach taryfowych: Biznes Start 7 GB, Smart 14 GB, Pro 21 GB oraz Pro 50 GB. Każdy z pakietów dostępny jest w dwóch opcjach - ze zobowiązaniem na 24 miesiące i Extra Bonusem do 100 GB dodatkowych danych miesięcznie. Klienci, którzy wybiorą tę opcję, bezpłatnie otrzymują dodatkowe pakiety danych Extra Bonus przez kolejnych 12 miesięcy. W przypadku oferty Start dostępny jest pakiet 10 GB miesięcznie, 25 GB w taryfie Smart i 50 GB oraz 100 GB w taryfach Pro.
Kolejną opcją do wybory jest wariant bez zobowiązania (w tej samej cenie co oferta z zobowiązaniem) - taka możliwość istnieje dla klientów biznesowych, którzy cenią elastyczność.
W ramach oferty komórkowej, klienci mogą posiadać do 10 numerów (kart SIM). Natomiast promocja „Grupa Firmowa” przewiduje, że drugą i każdą koleją kartę SIM będzie można kupić z rabatem 5 zł.
Wszystkie pakiety taryfowe (Start, Smart, Pro) obejmują nielimitowane połączenia telefoniczne, wiadomości SMS oraz MMS w Polsce i w ramach roamingu w UE, nielimitowane pakiety danych ze zmniejszeniem prędkości ściągania danych do 32 kb/s albo 1 Mb/s po wyczerpaniu pakietu danych, a także bezpłatne pakiety danych w ramach roamingu w UE.
Na koniec pierwszego kwartału br. UPC Polska miał 1,46 mln klientów, którzy korzystali z 3,09 mln jednostkowych usług (RGU). Wzrosła liczba sprzedanych przez operatora usług internetu, telewizji cyfrowej oraz usług telefonicznych.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: UPC Polska z nową ofertą usług komórkowych dla klientów biznesowych