Viaplay w ofercie UPC, w reklamach Marcin Prokop
UPC Polska wprowadza na rynek „Inteligentne WiFi” - samouczące się oprogramowanie, które ma być dostępne dla ponad 850 tys. klientów. Nowością jest też serwis Viaplay w odświeżonych pakietach cyfrowej rozrywki. Ambasadorem marki został Marcin Prokop.
“Inteligentne WiFi” jest zaawansowanym, samouczącym oprogramowaniem. Dostępne będzie na modemach ConnectBox i GigaConnectBox. Jego zadaniem jest zapewnienie najlepszej jakości połączenia Wi-Fi na wielu urządzeniach w domu, przy jednoczesnym monitorowaniu tejże jakości.
- W firmie stale dążymy do tego, by oferować klientom najlepszej jakości internet i bogactwo cyfrowej rozrywki. Dziś robimy kolejny krok w tym kierunku. Dzięki wprowadzeniu na rynek tej przełomowej innowacji, zaoferujemy klientom nie tylko najszybszy, ale także najbardziej stabilny internet w domu - komentuje Bogdan Bucurei, chief marketing officer w UPC Polska.
Prokop ambasadorem UPC
Start “Inteligetnego WiFi” i nowej oferty wspiera najnowsza kampania reklamowa, której twarzą jest Marcin Prokop. Jednocześnie Prokop został też nowym ambasadorem marki UPC. Prokop wcześniej występował w kilku spotach reklamowych. Jesienią były to spoty firmy Oppo, która promowała na polskim rynku smartfony z rodziny Reno4. Prezenter został również ambasadorem tej marki.
Z kolei pod koniec ub.r. pod hasłem „#ZgubiłemSwojeJa" ruszyła kampania Nationale-Nederlanden. Ambasadorami akcji zostali oprócz Marcina Prokopa: blogerka kulinarna i osobowość telewizyjna Daria Ładocha, blogerka lifestylowa Aleksandra Radomska oraz maratończyk Henryk Szost. Nationale-Nederlanden w swojej kampanii „#ZgubiłemSwojeJa” zachęcał ludzi do odnalezienia zagubionego „JA”, zwracając w ten sposób uwagę na to, że troszczą się w życiu o tak wiele rzeczy, że zapominają przy tym o sobie.
Odświeżone portfolio operatora
UPC rozszerza też portfolio cyfrowej rozrywki, włączając klientom serwis Viaplay. Dzięki niemu, widzowie uzyskają dostęp do takich lig piłkarskich, jak Bundesliga na wyłączność, UEFA Liga Europy i UEFA Liga Konferencji Europy, Formuły 1 (od sezonu 2023) oraz Premiere League (od sezonu 2022). Platforma Viaplay obecna jest w naszym kraju od początku sierpnia br. Użytkownicy mogą już oglądać pięć kanałów telewizyjnych, cztery w języku polskim i jeden w rosyjskim.
UPC Polska oferuje teraz kilka cyfrowych pakietów. W jednym z nich internet o prędkości 500 Mb/s z „Inteligentnym WiFi” i Telewizją Start + UPC TV GO bez kosztów instalacji kosztuje teraz 54,99 zł/miesiąc. W innym - internet 300Mb/s z Inteligentnym WiFi i Telewizją Start + UPC TV GO dla studentów za 49,99 zł. Oferty internetu w różnych prędkościach z „Inteligentnym WiFi” oraz serwisem Viaplay dostępne są teraz w cenie od 84,99 zł/ miesiąc. Polsat Sport Premium i Viaplay kosztuje 39,99 zł/mc.
Sieć UPC Polska na koniec drugiego kwartału 2021 roku miała 1,54 mln abonentów (wzrost z 1,49 mln rok wcześniej). Z usług telewizji cyfrowej UPC korzystało na koniec czerwca 1,08 mln klientów (wzrost z 1,07 mln), telewizji analogowej - 273 tys. (wzrost z 217 tys.), internetu - 1,31 mln (wzrost z 1,25 mln), telefonii stacjonarnej - 619 tys. (spadek z 661 tys.), a telefonii komórkowej - 105 tys. (22 tys. rok wcześniej). Abonenci UPC Polska mieli łącznie wykupionych 3,28 mln usług.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Viaplay w ofercie UPC, w reklamach Marcin Prokop