„Uwolnij Świętego Mikołaja” w kampanii Asus
Pod hasłem „Uwolnij Świętego Mikołaja” przebiega bożonarodzeniowa kampania reklamowa laptopów Asus. Akcja obejmuje specjalny serwis internetowy i portale społecznościowe.
Kreacja bożonarodzeniowej kampanii reklamowej laptopów Asus pokazuje przeszkody, które napotyka Święty Mikołaj przy rozwożeniu prezentów, ponieważ korzysta z komputera stacjonarnego. Internauci mogą pomóc Świętemu Mikołajowi, poprawnie odpowiadając na pytania. Kampania jest skierowana do młodych użytkowników sieci, którzy są w niej aktywni i są otwarci na nowinki technologiczne.
W ramach akcji 10 grudnia uruchomiono serwis uwolnijmikolaja.pl, w którym znajdują się filmiki z zabawnymi perypetiami Świętego Mikołaja oraz prowadzony jest konkurs polegający na przesyłaniu linków znajomym. Witryna ta jest reklamowana na wybranych portalach społecznościowych (Facebook, Grono) oraz na najciekawszych blogach i stronach dla pasjonatów różnych dziedzin. Ponadto w serwisach społecznościowych Facebook i Nasza-Klasa stworzono profile Świętego Mikołaja.
Pomysłem i przygotowaniem kampanii – zaplanowanej do 22 grudnia – zajęła się agencji Monday PR, która również na bieżąco obsługuje tę akcję.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Uwolnij Świętego Mikołaja” w kampanii Asus