Netflix w prezencie na pół roku od Vectry
Vectra rozpoczęła akcję promocyjną, w której klienci mogą otrzymać 6-miesięczny dostęp do platformy Netflix w prezencie. Promocji towarzyszy kampania nawiązująca do premiery finałowego sezonu serialu „Squid Game” zaplanowanej na 27 czerwca.
 
 
                                Jeden z największych dostawców światłowodowego internetu i płatnej telewizji w Polsce przygotował też dodatkowe atrakcje dla abonentów. To między innymi konkursy z nagrodami, specjalne aktywności w punktach sprzedaży oraz obecność promotorów w przestrzeni miejskiej.
Zobacz także: Vectra idzie śladem konkurentów. Połowa sieci na sprzedaż
Promocja także dla obecnych abonentów
Nowe pakiety oferowane przez Vectrę umożliwiają klientom skorzystanie z Planu Podstawowego Netflixa bez opłat przez pół roku. Oferta obejmuje różne kombinacje usług, w tym internet o prędkości do 600 Mbit/s, pakiet telewizji „Złoty” (128 kanałów) oraz dekoder TV Smart 4K Box.
Klienci mogą skorzystać też z telewizji świadczonej za pomocą modułów CAM/dekodera HD w wariantach „Złoty” (128 kanałów) i „Platynowy” (167 kanałów), a także wybrać opcje z niższą prędkością internetu. Promocja na nowe oferty Vectry z dostępem do Netflix obowiązuje do 30 września 2025 roku.
Zobacz także: Zmiany w ofercie programowej Vectry
Po okresie promocyjnym dostęp do platformy Netflix wynosić będzie 33 zł miesięcznie w zobowiązaniu na 23 miesiące. Netflix w prezencie na pół roku dostępny jest również dla obecnych klientów, którzy już korzystają z usług operatora i zdecydują się na wykupienie dostępu do Netflix.
W ramach kampanii Vectra prowadzi działania reklamowe w kanałach online i offline, obejmujące emisję spotów radiowych, reklamy w Internecie oraz aktywność w mediach. Operator zaplanował także akcje ambientowe w 22 miastach Polski oraz specjalne aktywacje w wybranych salonach sprzedaży w dniach 26-27 czerwca.
„Squid Game” to południowokoreański serial dramatyczny, jeden z największych hitów platformy Netflix, który zdobył globalną popularność po premierze w 2021 roku. Serial opowiada historię grupy osób zmagających się z problemami finansowymi, które biorą udział w serii śmiertelnych gier w nadziei na wygranie dużej sumy pieniędzy. Trzeci sezon „Squid Game”, będący finałem serii, zadebiutuje w Netflixie 27 czerwca 2025 roku.
 
                     Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
                                                                                                                 
                                     
                                     
                                     
                     
                     Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
                Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”     Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
                Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?     Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
                Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?     Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
                Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu      Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
                Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku     
                         
                         
                        
Dołącz do dyskusji: Netflix w prezencie na pół roku od Vectry