Darmowy dostęp do Viaplay w sieci kablowej UPC miesiąc dłużej
Operator kablowy UPC Polska informuje abonentów, że mogą o miesiąc dłużej korzystać z darmowego dostępu do platformy streamingowej Viaplay. Promocja miała obowiązywać do 9 stycznia, a będzie do 9 lutego.

Przed miesiącem informowaliśmy, że UPC Polska rozsyła do klientów posiadających nawet sam pakiet internetowy e-mail o świątecznym „prezencie”. Aby skorzystać z promocji, trzeba było zalogować się w serwisie „Moje UPC”. Aktywacja Viaplay była bezpłatna i trwała 15 minut. Abonent otrzymał dane, które były konieczne do skorzystania z promocji. Po 9 stycznia usługa miała zostać odłączona.
UPC informuje o przedłużeniu promocji
Po Nowym Roku sieć kablowa UPC Polska zaczęła rozsyłać kolejne e-maile do osób, które skorzystały z promocji. - W Nowym Roku życzymy Ci jeszcze więcej pięknych chwil. Cieszmy się też, że spodobał Ci się prezent od nas – dostęp do Viaplay bez opłat. I żeby umilić początek 2022 roku, przedłużamy Ci bezpłatny dostęp do Viaplay aż do 9 lutego - można przeczytać w wiadomości.
W jaki sposób korzystać dalej z promocji? - Wszystkim się też zajmiemy – nic nie musisz robić, żeby nadal korzystać z Viaplay. A po 9.02 sami wyłączymy dostęp do platformy. Ot tak, bo dziękujemy Ci, że jesteś naszym Klientem. Daj się porwać sportowym emocjom z Viaplay, wciągającym serialom i filmowym hitom! Życzymy miłego oglądania Viaplay od UPC! Zespół UPC - dodaje operator, który niedawno został przejęty przez właściciela sieci komórkowej Play.

Wyższe ceny w UPC Polska
Z usług UPC Polska korzysta ponad 1,535 mln osób. Ze świąteczno-noworocznej promocji mogło więc skorzystać wielu Polaków. Niedawno informowaliśmy, że UPC Polska rozsyła do abonentów także innego e-maila, w którym informuje o podniesieniu prędkości internetu od 1 lutego 2022 roku. Wiąże się to z podwyżką opłat o 8 zł miesięcznie. Uważni klienci mogą uniknąć wyższych opłat (przeważnie o 8 zł miesięcznie).
Osoby, które w ogóle nie chcą skorzystać z szybszego internetu mogą do końca stycznia 2022 roku zadeklarować to pod specjalnym adresem internetowym (upc.pl/zmiana-uslugi). W formularzu konieczne jest podanie numeru klienta (można go znaleźć na comiesięcznych rachunkach rozsyłanych drogą e-mail) i PESEL. Wówczas prędkość internetu i opłaty abonamentowe tych klientów nie ulegną zmianie. Część klientów związanych z siecią kablową bezterminowymi umowami dostała informacje o podwyżce cen za pakiety telewizyjne. Do końca stycznia mogą wypowiedzieć umowę.
Viaplay działa od sierpnia
Platforma Viaplay wystartowała na polskim rynku 3 sierpnia br. W jej ofercie są m.in. mecze Bundesligi, Ligi Europy, skandynawskie seriale, produkcje znane z innych platform, jak „Opowieść podręcznej”, nowa polska edycja programu „Fort Boyard” i starsze filmy.
Tuż po starcie eksperci i internauci nie kryli rozczarowania z powodu jakości transmisji. Były one oferowane w rozdzielczości HD 720p. Dzisiaj Full HD to standard, a Eleven Sports 1 jest też dostępny w 4K. Viaplay testuje obecnie transmisje w rozdzielczości Full HD. Viaplay był też później krytykowany za przerwy w transmisji z hitowego meczu Bundesligi z Robertem Lewandowskim i problemy z odbiorem gali KSW.
Skandynawska NENT Group poinformowała, że w trzecim kwartale br. platforma streamingowa Viaplay zyskała poza Skandynawią 286 tys. subskrybentów, z czego zdecydowaną większość w Polsce. Dzięki współpracy z partnerami (UPC Polska, Vectra, Play) NENT spodziewa się znacznego wzrostu liczby abonentów, ponieważ stanowią oni 25 proc. udziału polskiego rynku płatnej telewizji i 30 proc. tego samego rynku krajów bałtyckich. Pod koniec września Viaplay pozyskał łącznie 313 000 subskrybentów w naszym kraju, Litwie, Łotwie i Estonii.

Słabiej wyglądają ostatnie dane dotyczące Viaplay w Mediapanelu. We wrześniu, kiedy wszyscy mogli przez miesiąc za darmo przetestować serwis, platforma zanotowała 2,25 mln użytkowników i 7,71 proc. zasięgu, w październiku - 1,66 mln użytkowników i 5,63 proc. zasięgu, a w listopadzie już tylko 1,1 mln internautów i 3,69 proc. zasięgu.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Darmowy dostęp do Viaplay w sieci kablowej UPC miesiąc dłużej