SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W nowej kampanii E.ON Polska „Warszawa świeci przykładem”

Firma E. ON Polska w nowej kampanii edukacyjnej pod hasłem „Warszawa świeci przykładem” oddaje głos mieszkańcom stolicy, którzy dzielą się sprawdzonymi sposobami na codzienne oszczędzanie energii.

mat.pras. mat.pras.

Bohaterami kampanii są warszawiacy z różnych dzielnic, którzy w krótkich filmikach dzielą się swoimi sposobami na zmniejszenie zużycia energii podczas domowych czynności. Każdy z nich ma własną metodę na oszczędzanie prądu i może inspirować innych do zmian. 

W ramach kampanii powstała interaktywna mapa Warszawy, dostępna na dedykowanej stronie. Można na niej eksplorować poszczególne dzielnice stolicy i poznać ciekawostki dotyczące jej charakterystycznych miejsc, jak na przykład: Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Pałac Kultury i Nauki czy most Świętokrzyski.

– Warszawa świeci przykładem, bo dla wielu jej mieszkańców oszczędzanie energii to element codzienności. Stworzyliśmy interaktywną mapę miasta, na której można zapoznać się z ich sprawdzonymi sposobami na zmniejszenie zużycia prądu. Kolejny raz łączymy praktyczne narzędzie z rozrywką i pokazujemy, że nawet niewielkie zmiany nawyków mają znaczenie – mówi Małgorzata Nieciecka-Sosińska, managerka marketingu B2C w E.ON Polska.

Warszawa w kampanii E.ON

Na mapie znajdziemy także awatary warszawiaków, którzy dzielą się prostymi wskazówkami, jak na co dzień oszczędzać energię elektryczną. Łącznie na platformie zaprezentowano ponad 40 przydatnych porad, które dotyczą 25 popularnych urządzeń domowych. Strona zawiera także materiały wideo z praktycznymi sposobami na optymalizację zużycia prądu.

Zobacz: E.ON Polska oswaja prądożerców

Kreacje związane z kampanią pojawią się łącznie na ponad 360 nośnikach OOH, w tym na siatkach wielkoformatowych i w metrze warszawskim oraz stołecznych autobusach. Działania będą widoczne także w prasie, warszawskich stacjach radiowych, kanałach online oraz mediach społecznościowych.

Odsłonę marketingową kampanii, landing page, kreacje graficzne i reklamowe w tym do działań digital/social media opracowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Za działania digitalowe odpowiada agencja Sales & More, a za zakup nośników OOH dom mediowy Mediaplus. Materiały wideo przygotował Conrad Maximilian Brożek z zespołem ASAP24. Od strony public relations akcję wspiera agencja MSL.

Dołącz do dyskusji: W nowej kampanii E.ON Polska „Warszawa świeci przykładem”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek Lepiarz
Eon to niemiecka firma, która handlowała z Putinem. Zrezygnowałem z niej.
3 0
odpowiedź
User
Porebski
Eon ma najlepszy sposób na oszczędzanie energii - słynie z nieustannego wyłączania prądu bez żadnej przyczyny. Więc po co ta kampania?
2 0
odpowiedź