Wasz Sklep Spar wprowadził na rynek markę własną
Wasz Sklep Spar (Sprar Group) wprowadza do sprzedaży markę własną, we współpracy z partnerami Omni Global Sourcing Solutions Inc. oraz Daymon Worldwide Inc. Pierwsze produkty marki Spar są już dostępne w sklepach w Polsce.
Jak wyjaśnia Tomasz Syller, dyrektor zarządzający i członek zarządu Wasz Sklep Spar, rozszerzenie asortymentu o produkty marki własnej to kolejny etap integracji z siecią Piotr i Paweł - Spar Group.
- Projekt marki własnej to ważny element naszego planu strategicznego. Intensywnie pracujemy nad jej rozwojem z naszymi partnerami - Omni Global Sourcing Solutions Inc. i Daymon Worldwide Inc. Chcemy oferować produkty najwyższej jakości - dbamy o to, by ich dobór odpowiadał na wszystkie potrzeby naszych klientów. Nasi partnerzy w tym projekcie są globalnymi firmami zajmującymi się brandingiem i pozyskiwaniem produktów, obecni w ponad 50 krajach. Wierzymy, że ta współpraca i projekt marki własnej SPAR przyniesie duże korzyści naszym partnerom detalicznym - jest to nowy, bardzo obiecujący rozdział rozwoju Wasz Sklep Spar w Polsce - mówi Tomasz Syller.
Do sprzedaży trafiło już ponad 100 produktów marki własnej Spar z kilkunastu kategorii. Na liście są alkohole, chemia, kosmetyki, dania, ryby, kawy, herbaty, napoje, przekąski, przetwory, artykuły przemysłowe, słodycze, desery oraz przekąski śniadaniowe.

Grupa Piotr i Paweł w trakcie restrukturyzacji
W ramach postępowania sanacyjnego spółki z Grupy Piotr i Paweł uregulowały zaległości wobec wierzycieli. Teraz czekają na zatwierdzenie złożonych spisów wierzytelności, co umożliwi złożenie propozycji układowych.
Grupa Piotr i Paweł związku z zaangażowaniem Spar Group zawarła porozumienia z bankami, które są największymi wierzycielami.
Spar Group, który jest wyłącznym operatorem licencji Spar w Polsce, w październiku br. sfinalizował umowę przeniesienia własności udziałów spółki Grupa Piotr i Paweł. Oznacza to, że zrealizowano założenia planu inwestycyjnego i wykonano decyzję UOKiK w sprawie koncentracji sieci. Sklepy Piotr i Paweł będą systematycznie zmieniać logo na Spar i dostosowywać się do standardów międzynarodowego holdingu.
Obecne sklepy Piotr i Paweł stopniowo będą zmieniać logo na SPAR, tak by sieć do końca 2020 roku liczyła ponad 150 placówek. Pod koniec listopada otwarto w Warszawie hipermarket pod szyldem Eurospar, który zastąpił zamknięty sklep Piotr i Paweł.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter







 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Wasz Sklep Spar wprowadził na rynek markę własną