Wawel rusza z wakacyjnym cyklem eventów
Producent słodyczy Wawel rozpoczyna cykl Wawel Truck. Interaktywna ciężarówka odwiedzi w te wakacje kilkadziesiąt polskich miast. Aktywację wspomagają Autokontener, Studio Pigeon, Schulz Brand Friendly i Tika Design.
Ciężarówka Wawel Truck będzie obecna m.in. na trasie koncertowej RMF - Lato na Maxxxa. Odwiedzi takie miejscowości jak Władysławowo, Gdynię, Stegnę, Krynicę Morską, Bukowinę, Łukową koło Biłgoraja, Lublin, Krasnystaw, Częstochowę, Będzin, Warszawę oraz Kraków.
W busie czekać będą liczne atrakcje - sampling słodyczy Wawel, gry i zabawy dla dzieci czy prelekcje na temat sposobu wyrobu czekolady. W strefie Wolności Wyboru można skomponować izabrać ze sobą – miks ulubionych słodyczy.
Akcja wspierana jest komunikacją na stronie internetowej i w mediach społecznościowych marketera (Facebook, Instagram).
Za budowę specjalistycznej naczepy odpowiadała firma Autokontener, grafiki na naczepie – Studio Pigeon i Schulz Brand Friendly, wystrój wnętrza – Tika Design.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Wawel rusza z wakacyjnym cyklem eventów