„Weranda” zmienia szatę graficzną, Donata Jończyk nową graficzką
W czwartek ukazuje się styczniowy numer miesięcznika wnętrzarskiego „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) z odświeżoną szatą graficzną. Do zespołu pisma dołączyła Donata Jończyk.

Za przygotowanie nowej makiety pisma odpowiadała dyrektor artystyczna tytułu Joanna Gwis.
Do zespołu magazynu dołączyła z kolei nowa graficzka Donata Jończyk, wcześniej związana m.in. z wydawnictwami G+J Polska (obecnie Burda), Agora i Murator.
Styczniowy numer „Werandy” ukaże się w nakładzie 41 800 egz. i w cenie 12,99 zł.
Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Werandy” w lipcu br. wyniosła 24 612 egz.
Inne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Weranda” zmienia szatę graficzną, Donata Jończyk nową graficzką