WhitePress w gronie klientów Lightscape
Agencja Lightscape nawiązała stałą współpracę z WhitePress, platformą do dystrybucji i promocji contentu w Europie.
Lightscape odpowiada za realizację przygotowanej wcześniej strategii komunikacji, obejmującej działania z zakresu digital PR, media relations i pełni rolę biura prasowego polskiego startupu.
Zespół agencji w składzie: Paulina Kunicka, marketing manager oraz Pamela Tomicka, senior account manager realizują działania z obszaru digital PR, komunikację biznesową, a także kontekstową.
Lightscape prowadzi także działania media relations,oraz stanowi wsparcie w zakresie realizacji działań marketingowych.
Marka WhitePress działa na rynku polskim rynku od blisko 10 lat. Ponad 120-osobowy team z centralą w Polsce obsługuje 24 języki i współpracuje z ponad 46 000 portali. Usługi WhitePress skierowane są m.in. do agencji interaktywnych, agencji SEO, domów mediowych i firm działających w branży e-PR.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: WhitePress w gronie klientów Lightscape