Wisły Kraków dba o wizerunek
Agencja Reklamowa S4 rozpoczęła współpracę z klubem piłkarskim Wisła Kraków.
W ramach pierwszych przygotowanych dla klubu działań agencja zajęła się sporządzeniem nowych layoutów wszystkich używanych przez firmę materiałów ATL i BTL.
Wśród przygotowanych realizacji znalazły się m.in. zarówno plakaty, ogłoszenia prasowe jak i bannery internetowe oraz malingi, a także akredytacje, bilety, zegar stadionowy, wystrój stoiska z pamiątkami, informacje na stadionie oraz materiały marketingowe. Spajającym projekty elementem jest wykorzystana w nich flaga w barwach klubowych.

Ze strony S4 osoby odpowiedzialne za działania dla Wisły Kraków to Magda Łucek - senior account executive, Hanna Kukieła - design & graphic manager oraz Marcin Oroń - DTP operator. Ze strony klubu Wisła Kraków jest to Grzegorz Falk - dyrektor marketingu i sprzedaży.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Wisły Kraków dba o wizerunek