123 tys. widzów magazynu „Wstaje dzień” w TVP Info
Poranny magazyn TVP Info „Wstaje dzień” w jesiennej ramówce br. ogląda średnio 123 tys. osób. Program niemal dwukrotnie podnosi średnie długookresowe wyniki newsowej stacji Telewizji Polskiej. Audycja w swoim paśmie jednak przegrywa z TVN24.
Średnia widownia porannego programu w okresie od 2 września do 9 października 2019 roku wyniosła 123 tys. osób. Rynkowy udział TVP Info ukształtował się na poziomie 5,98 proc. wśród wszystkich widzów, 4,54 proc. w grupie 16-49 i 4,48 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 20 września br. Śledziło go średnio 177 tys. osób.

„Wstaje dzień” niemal dwukrotnie podnosi średniej długookresowe wyniki TVP Info w grupie 4+, i kilkukrotnie w 16-49. Na przykład w 2018 roku newsowa stacja Telewizji Polskiej miała 3,43 proc. udziału w 4+ i 1,27 proc. w 16-49.
Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu przegrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVN24. Antena ta ma w tym paśmie aż 12,91 proc. udziału. Gorzej wypada jednak Polsat News (2,47 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Gospodarzami „Wstaje dzień” są: Anna Popek i Adam Giza. W porannym programie prezentowane są serwisy informacyjne i przeglądy prasy, ale prowadząca porusza także tematy lifestylowe.
Audycja emitowana jest od poniedziałku do piątku między godz. 5.30 a 7.00 (w ramach porannego pasma TVP Info).
Według danych Nielsen Audience Measurement we wrześniu br. przeciętna widownia minutowa TVP Info wynosiła 226 201 widzów, a udział w rynku oglądalności - 3,74 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 123 tys. widzów magazynu „Wstaje dzień” w TVP Info