Wydania shoppingowe pism wnętrzarskich Publikatora
Białostockie wydawnictwo Publikator wprowadza na rynek shoppingowywydania swoich magazynów wnętrzarskich. Jeszcze w maju ukaże siępismo "Meble i Dekoracje" będące specjalnym numerem magazynu "Saloni Sypialnia".
Będzie to drugi tytuł w shoppingowej serii. Jako pierwszeukazało się w niej w kwietniu pismo "Urządzamy Kuchnie" będącyspecjalnym wydaniem "Świata Łazienek i Kuchni".
W ramach cyklu ukażą się jeszcze: w czerwcu "Urządzamy Łazienki"(wydanie specjalne pisma "Świat Łazienek i Kuchni"), we wrześniu"Oświetlenie" (numer specjalny "Salonu i Sypialni"), a wpaździerniku "Wybieramy AGD" (wydanie specjalne "Świata Łazienek iKuchni").
Pisma adresowane są zarówno do indywidualnych klientów, jak iprofesjonalistów - architektów wnętrz oraz handlowców. Na 128stronach każdego z wymienionych przewodników znaleźć będzie możnakompendium wiedzy o aktualnej ofercie (mebli, dekoracji,wyposażenia łazienek, oświetlenia, sprzętu AGD) dostępnej napolskim rynku. Obok prezentacji produktów będą też tekstyporadnicze.

Każdy z tytułów kosztować będzie 9,90 zł. Nakład "Mebli iDekoracji" wyniesie 20 tys. egz., a "Urządzamy Łazienki" - 26 tys.egz.
Wprowadzeniu na rynek pism shoppingowych towarzyszyć będziekampania reklamowa w prasie obejmująca czasopisma Publikatora("Salon i Sypialnia", "Świat Łazienek i Kuchni", "100% Wnętrza","Meble Plus", "Łazienka") oraz internet (portale własne: www.dobrzemieszkaj.pl, www.salonprasowy.pl, www.meble.com.pl, www.lazienka.com.pl, a takżeportal www.money.pl).
Promocja odbywać się także w salonach meblowych w całej Polsce,na targach, a także na spotkaniach architektów z czytelnikami wcyklu "Bliskie spotkania z magazynem Salon i Sypialnia". Kampanięprzygotował dział marketingu wydawnictwa Publikator. Potrwa ona dokońca roku.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
Dołącz do dyskusji: Wydania shoppingowe pism wnętrzarskich Publikatora