Wydatki na mobilną reklamę wzrosną o 59 proc.
O 59 procent zwiększą się w bieżącym roku światowe wydatki na reklamę mobilną w 2009 roku.
Taką prognozę w swoim raporcie przedstawiła firma badawcza Research and Markets (R&M), która twierdzi, że coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, iż mobilny marketing może być dobrym sposobem na zwiększenie wartości marki w oczach konsumentów.
To z kolei wynika z faktu, że mobilna przestrzeń pozwala, aby kampanie reklamowe były bardziej przystosowane i skierowane do konkretnych grup i indywidualnych odbiorców.
R&M przewiduje również, że najbardziej popularnymi formami mobilnego marketingu będą w niedalekiej przyszłości treści wideo, możliwe do pobrania aplikacje oraz strony serwisów społecznościowych, do których dostęp uzyskiwany jest za pośrednictwem mobilnego internetu.
Marketing mobilny
Dołącz do dyskusji: Wydatki na mobilną reklamę wzrosną o 59 proc.