134 tys. widzów programu Tomasza Sekielskiego w Fokus TV. 227 tys. zł z reklam
Dokumentalny serial Fokus TV „Tomasz Sekielski. Teoria spisku” gromadził średnio 134 tys. widzów. Stacja w czasie jego emisji zajęła pierwsze miejsce w rynku kanałów dokumentalnych. Wpływy z reklam wyniosły 227 tys. zł.
 
                                Premierowe odcinki serialu „Tomasz Sekielski. Teoria spisku” w Fokus TV oglądać można było w czwartki o godz. 22.00, w okresie od 5 października do 7 grudnia 2017 roku.
Średnia oglądalność 10 premierowych odcinków produkcji wyniosła 134 tys. widzów, co przełożyło się na 1,14 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,85 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek serialu. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 163 tys. osób.

Produkcja miała wyższe wyniki, niż średnia długookresowa oglądalność Fokus TV. Na przykład w pierwszym półroczu br. średni udział stacji wśród wszystkich widzów wyniósł 0,75 proc. W grupie komercyjnej kanał miał 0,80 proc. udziału (w tym ujęciu program wypadł minimalnie gorzej).
Fokus TV w czasie emisji nowego serialu wygrał walkę o widza w rynku telewizyjnym ze swoimi największymi konkurentami. Dla porównania, udział drugiej stacji dokumentalnej czyli Discovery Channel wyniósł w tym paśmie 0,86 proc., a trzeciej TVP Historii - 0,52 proc.
Z kolei w grupach 16-49 i 15-59 lepiej od Fokus TV wypadł Discovery Channel.

Wpływy reklamowe Fokus TV wokół emisji premierowych odcinków „Teorii spisku” wyniosły 227 tys. zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Tomasz Sekielski. Teoria spisku” to dokumentalny serial będący autorskim projektem Fokus TV.
10-odcinkowa produkcja Tomasza Sekielskiego poświęcona jest niewyjaśnionym wydarzeniom z historii Polski, wokół której do dziś toczą się spory. Wśród nich są głośne afery i zbrodnie na tle politycznym oraz przedsięwzięcia polityków, o których niewiele docierało do opinii publicznej.
Dziennikarz śledczy w pierwszej edycji swojego cyklu poruszył m.in. takie tematy, jak: śmierć Andrzeja Leppera, czy komunistycznego premiera Piotra Jaroszewicza i jego żony, zbadał sprawę tzw. szafy Bieruta, przedstawił losy nazisty i zbrodniarza Erika Kocha, czy zajął się kontrowersyjną historią więzień CIA w Polsce.
 
                     Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
             
                                                                                                                 
                                     
                                     
                                     
                     
                     Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
                Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”     Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
                Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?     Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
                Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?     Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
                Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu      Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
                Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku     
                         
                         
                        
Dołącz do dyskusji: 134 tys. widzów programu Tomasza Sekielskiego w Fokus TV. 227 tys. zł z reklam