Kajzerka sprzedażowym hitem w Żabka Jush
Po październikowym starcie pilotażu na urządzeniach z systemem iOS Żabka Jush debiutuje na Androidzie. Hitem sprzedażowym aplikacji w Warszawie są bułka kajzerka, napój Coca-Cola Zero oraz owoce.
Po niecałym miesiącu od premiery Jush w App Store, aplikacja jest również dostępna na Androidzie. Debiut usługi na urządzeniach z systemem operacyjnym od Google’a był poprzedzony zamkniętymi testami w formule „friends and family”, dzięki którym zoptymalizowano procesy operacyjne związane z pełnym wdrożeniem. Na początku z Żabki Jush korzystać mogli tylko użytkownicy systemu iOS i mieszkańcy części dzielnic Śródmieście, Stara Ochota, Wola i Ursynów.
Usługa jest stale rozwijana w celu dotarcia do kolejnych użytkowników. Lite e-Commerce na koniec października uruchomił kolejne trzy magazyny, które swoim zasięgiem objęły Ochotę, Targówek, Włochy oraz Pragę Północ i Południe.
- Wsłuchujemy się w głos naszych użytkowników i rozszerzamy ofertę na podstawie ich feedbacku. Dlatego zdecydowaliśmy się poprzedzić start naszej usługi na Androidzie zamkniętymi testami dla wybranej grupy osób. Jesteśmy również bogatsi o doświadczenie z pierwszych tygodni funkcjonowania Jush na iOS - mówi Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce.
Od startu usługi 21 października więcej niż co drugi użytkownik, który zarejestrował się w aplikacji, zdecydował się skorzystać z Żabki Jush ponownie. Co trzeci klient usługi zdążył zamówić zakupy przynajmniej trzykrotnie. Rekordzista złożył 27 zamówień.
Kajzerka najchętniej kupowana w Żabka Jush
Co najchętniej zamawiają klienci Jush? Okazuje, że hitem sprzedażowym aplikacji jest wypiekana kajzerka, najlepiej sprzedający się produkt w Śródmieściu oraz na Woli, Ursynowie, Pradze Północ i Targówku. Wyjątkiem jest Praga Południe, gdzie konsumenci najchętniej zamawiają napój Coca-Cola Zero. Użytkownicy usługi nie stronią również od owoców i warzyw.
Wśród topowych produktów Lite e-Commerce wymienia między innymi jabłka deserowe, cytryny, banany czy pomidory. Listę uzupełniają napoje i inne pieczywo dostępne w usłudze, takie jak bułka z dynią oraz bagietka.
- Są dwa szczyty zamówień w ciągu dnia. Jeden w porze lunchu, a drugi popołudniami. Pierwszy szczyt to jedzenie w pracy, a drugi już po powrocie do domu, kiedy orientujemy się, że zabrakło nam jakiegoś produktu, ale nie chcemy z różnych powodów wychodzić już na zewnątrz. Obserwujemy również coraz większy ruch w godzinach porannych, kiedy szykując się do pracy jemy śniadanie. Polacy są otwarci na nowe technologie i widać, że są gotowi na rewolucję w sposobie robienia zakupów - podkreśla Wojciech Krok.
Dostawa w ramach usługi Żabka Jush kosztuje 3,99 zł, ale wystarczy, że wartość koszyka przekroczy 35 zł, aby była darmowa. Zamówienie można złożyć codziennie, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 7:00-23:00.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Kajzerka sprzedażowym hitem w Żabka Jush
Taki kazus po prostu tej kazjerki.