Zakupy do własnych opakowań w Stokrotce
Sieć marketów Stokrotka zaprasza na zakupy z lady z własnymi opakowaniami. Sieć wprowadziła możliwość zapakowania produktów kupowanych na wagę do opakowań wielokrotnego użytku.
Stokrotka udostępniła klientom nowe rozwiązanie we wszystkich sklepach z tradycyjną ladą. Dla towarów sprzedawanych na wagę wprowadzono możliwość zapakowania kupowanych produktów do własnego opakowania. Wystarczy, że klient zgłosi taką chęć pracownikowi stoiska i przekaże mu czyste, szczelne i przeznaczone do kontaktu z żywnością opakowanie. Znaleźć mogą się w nim produkty takie jak wędliny, sery, nabiał, surówki czy produkty garmażeryjne.
– Podejmujemy działania mające na celu ograniczenie wykorzystywania jednorazowych opakowań, zwłaszcza tych z tworzyw sztucznych. Takie zmiany są istotne także dla wielu naszych klientów. Dlatego najnowsza inicjatywa Stokrotki łączy kroki podejmowane na rzecz środowiska przez osoby robiące zakupy w naszych sklepach i naszą sieć. Mamy ponadto nadzieję, że nowa możliwość i akcja z nią związana zachęci kolejne osoby do wprowadzenia nawyków wspomagających środowisko – mówi Daria Raganowicz, menadżer ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
Stokrotka ma ponad 900 sklepów zlokalizowanych w całej Polsce.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Zakupy do własnych opakowań w Stokrotce