Harry Potter bohaterem akcji lojalnościowej Stokrotki
Sieć detaliczna Stokrotka, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego, przygotowała dla swoich klientów akcję promocyjną, której głównym bohaterem jest Harry Potter. Robiąc zakupy i zbierając figurki z ulubionymi postaciami z serii, można wygrać główną nagrodę – rodzinny wyjazd do Londynu.
Akcja lojalnościowa Stokrotki ma mechanikę podobną do znanych z innych sieci detalicznych. Za każde wydane 50 zł lub zakup wybranych produktów otrzymuje się saszetkę z figurką i znaczkiem. Figurek z postaciami ulubionych bohaterów książek i filmów z Harrym Potterem jest aż 25, w tym tak kultowe jak Hermiona Granger czy Ron Weasley . Pośród nich jest pięć z efektami specjalnymi, trzy są przezroczyste, a dwie świecą w ciemnościach.
Figurki ze świata Harry'ego Pottera w Stokrotce
Figurki, które można użyć jako nakładki na ołówki, można kolekcjonować w specjalnym albumie. A do tego przewidziano również czarodziejką różdżkę, dzięki której można wyświetlić na ścianie herb ulubionego Domu Magii Hogwartu.
Pomiędzy saszetkami z figurkami i znaczkami ukrytych jest kilka wyjątkowych, złotych figurek Harry’ego Pottera ze specjalnym kodem. Po zarejestrowaniu go na stronie stokrotka.pl można przekonać się, jak odebrać główną nagrodę, którą jest jeden z sześciu wyjazdów rodzinnych do Londynu i podążanie śladami słynnego czarodzieja.
Na stronie internetowej Stokrotki co tydzień przedstawiana jest lista specjalnych produktów, za których zakup można zdobyć dodatkowe saszetki. Można ją znaleźć w zakładce strony konkursowej „Ekstra saszetki”.
Na osoby biorące udział w nowej akcji promocyjnej czekają również wyjątkowe kubki, pokryte czy to herbami domów Hogwartu czy też postaciami czarnej magii z Lordem Voldemortem na czele. Żeby je kupić w promocyjnej cenie wystarczy zebrać cztery znaczki.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Harry Potter bohaterem akcji lojalnościowej Stokrotki