Złota Mowa Reklamowa TVP: laureatami Kancelaria Prezydenta RP, PAiH, Ryki, Wawel, WP
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wyłoniło laureatów Złotej Mowy Reklamowej. Nagrody otrzymały w tym roku Kancelaria Prezydenta RP, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Spółdzielnia Mleczarska Ryki, Wawel oraz Grupa Wirtualna Polska.
To już czwarta edycja konkursu Złota Mowa Reklamowa. Wyróżnienia przyznawane są instytucjom i firmom, które przyczyniają się do popularyzacji języka polskiego i poprawnego jego użycia w spotach reklamowych. Doceniana jest również społeczna odpowiedzialność, błyskotliwość oraz dbałość o tradycję i kulturę.
- Naszym konkursem chcemy między innymi pokazać i udowodnić, że można bez straty dla atrakcyjności przekazu tworzyć celne i skuteczne komunikaty reklamowe. W tym roku wśród nagrodzonych pojawiły się także reklamy z transkrypcją i tłumaczeniem na Polski Język Migowy. Te wersje, stworzone z myślą o słabosłyszących i niesłyszących udowadniają, że reklama nie musi wykluczać - mówi Przemysław Kruk, zastępca dyrektora ds. negocjacji i handlu Biura Reklamy TVP.
Złota Mowa Reklamowa - nagrodzeni
Złota Mowa Reklamowa - kategoria najwyższe standardy w zakresie kultury języka reklamy
Nagrody za reklamę włączającą, czyli rozszerzenie dostępności przekazów promocyjno-reklamowych dla osób słabosłyszących i niesłyszących.
1. Kancelaria Prezydenta
2. Polska Agencja Inwestycji i Handlu
Złota Mowa Reklamowa - kategoria najwyższe standardy w zakresie kreacji reklamowej
1 Spółdzielnia Mleczarska Ryki
2. Firma Wawel
3. Wirtualna Polska
– Kampania Wirtualnej Polski wydobywa piękno wieloznaczności słów, niuanse komunikacyjne oraz pokazuje moc oszczędnego gospodarowania słowem. Spoty firmy Wawel oraz Ryków można nazwać małymi perłami języka polskiego. Przypominają czasy, w których jako copywriterzy zatrudniani byli najlepsi pisarze. Nie łudząc się, że szybko pozbędziemy się nadmiaru anglicyzmów i wszystkich błędów językowych z mowy reklamowej, z przyjemnością przekazuję gratulacje tym, którzy stworzyli filmy najwyższej językowej jakości – ocenia Przemysław Kruk.
Wyróżnienia: Jysk, Lego, Universal McCann, Media Direction.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


.webp)
Dołącz do dyskusji: Złota Mowa Reklamowa TVP: laureatami Kancelaria Prezydenta RP, PAiH, Ryki, Wawel, WP