Zmiany w magazynie "Kuchnia"
Marcowe wydanie miesięcznika "Kuchnia" (Agora SA) ukazało się wnowej szacie graficznej.
Największe zmiany dotyczą okładki, która zyskała więcej treści ikolorów. W magazynie wprowadzono również nawigację kolorystyczną,która poprzez wyodrębnienie poszczególnych działów ma pomócczytelnikowi w poruszaniu się po piśmie.
Za odświeżenie koncepcji graficznej odpowiedzialni byli JulitaTatyrża - nowy kierownik artystyczny miesięcznika i AndrzejPrzygodzki - dyrektor graficzny grupy czasopism Agory.

Numer, który jest dostępny w sprzedaży od 26 lutego zawiera 92strony i kosztuje 7,99 zł. Agora przygotowała specjalna kampaniępromocyjną wydania, która realizowana jest w magazynach wydawcy,"Gazecie Wyborczej", jej dodatkach, a także portalu ugotuj.to.
Agora

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Zmiany w magazynie "Kuchnia"