Hołownia liderem w liczbie fanów na Facebooku. Jak wypada Mentzen?
Oto media z największymi profilami na Facebooku
Czy powstanie drugi Kanał Zero? Eksperci podzieleni
Amazon najwięcej zarabia w chmurze. Z reklam więcej niż z subskrypcji
„Eat the rich”. Dlaczego oglądamy seriale o „jednym procencie”?
TOP 10 kanałów dokumentalnych. Na czele Fokus TV, mocno w dół TVP Nauka
TVP w trybie oszczędności. Tyle wydała na misję
Dodatkowy kanał naziemnej telewizji cyfrowej w dwóch aglomeracjach
Premie podbiły zarobki zarządu Agory. Ile dla prezesa?
Polska awansuje w rankingu wolności mediów. Doceniono zmiany polityczne
World News Media Congress po raz pierwszy w Polsce. Współorganizatorem Agora
Szef KRRiT karze „Super Express”. Za śmiech z obrazu Matki Boskiej dla kandydata PiS
Logo sponsora na ciele. Zaglądamy za kulisy tej formy reklamy
Media Expert rządzi reklamowo w digitalu i w radiu, a Lidl w telewizji
Majówka z Wirtualne Media. Te teksty warto nadrobić
Polskie Radio z małym zyskiem. Dotacja z budżetu wypełniła lukę w abonamencie
Polski Top Radia 357 z rekordem. „Najwyższy poziom w historii”
Oto plany radiowej Trójki na majówkę. Specjalne wydanie Muzycznej Poczty
Polskie Radio Dzieciom szuka 10-latków do audycji 1 czerwca
Debata prezydencka widnuje w mediach głównych kandydatów
Takiej rozmowy prezydenckiej Stanowskiego jeszcze nie było. Błyskawiczny koniec
Jak prezydencka debata "SE" wpłynie na inne debaty. "W telewizjach będą się zastanawiać"
Dziennikarz "Sueddeutsche Zeitung" rzecznikiem rządu w Niemczech
Trzaskowski ze sporą przewagą nad Nawrockim. Mentzen dalej traci poparcie
Powstała nowa agencja badawcza. Na czele wieloletni dyrektor w Kantar Polska
Topnieje przewaga Trzaskowskiego nad Nawrockim. Mentzen ze spadkiem
Duolingo uważa, że poradzi sobie bez pracowników. Zastąpi ich AI
Grupa Play z budżetem reklamowym w ryzach. Więcej na pracowników
iPhone’y już nie napędzają sprzedaży Apple. 25 mld dol. czystego zysku
TikTok inwestuje w Europie. Będzie nowe centrum danych
Legendarny inwestor zapowiada przejście na emeryturę. W wieku 94 lat
Grupa CCC z rekordowym zyskiem. Oszczędza na reklamach, e-commerce rośnie wolniej
Trump porozmawiał z Bezosem i Amazon zmienia plan. Nie będzie pokazywał cen z kosztami ceł
Piszą tom za tomem. O fenomenie twórczości Remigiusza Mroza i Harlana Cobena
Czy Netflix doczekał się własnego „Białego Lotosu”? Recenzja serialu „Cztery pory roku”
Dexter Morgan powraca. Showtime ogłasza datę premiery serialu „Dexter: Resurrection”
Należąca do koncernu General Motors marka samochodów Chevrolet ogłosiła przetarg na swój paneuropejski budżet reklamowy.
Między 2007 a 2010 rokiem wydatki na reklamę telewizyjną na rynku brytyjskim zmniejszą się aż o 30 procent.
Od 27 listopada Brytyjczycy będą mieli możliwość oglądania wszystkich kanałów telewizji BBC na żywo przez internet.
W Europie Zachodniej więcej osób wykorzystuje swoje telefony komórkowe do robienia zdjęć niż wysyłania wiadomości tekstowych.
Canon wybrał trzy agencje, które powalczą o warty 50 milionów funtów medialny budżet firmy w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Agencja reklamowa Wieden & Kennedy wygrała przetarg na obsługę wartego 100 milionów funtów globalnego budżetu reklamowego telefonów firmy Nokia z serii N.
Dell przedłużył do 2011 roku europejską umowę z zajmującą się marketingiem internetowym firmą TradeDoubler.
Droga5 będzie agencją wiodącą obsługującą warty 100 milionów dolarów globalny budżet reklamowy i marketingowy firmy Puma.
Firma FremantleMedia będzie produkować programy na wyłączność dla internetowego serwisu wideo YouTube.
Zawodowa liga koszykówki NBA (National Basketball Association) uruchomiła nowy serwis subskrypcyjny, oferujący europejskim fanom rozgrywek dostęp do bezpośrednich relacji z meczów na stronie NBA.com.
Zapisz się do newslettera