Katowice gospodarzem e-sportowej ligi ESL Pro League
W wakacje newsy słabiej się klikają. Duży awans Interii
Koniec znanego fanpage'a z memami. "Było mi bardzo miło"
Na Facebooku i Instagramie kolejne opcje do ochrony marek
TVN przejmuje transmisje sportowe po Republice. Pierwsza już za miesiąc
Osiem nowych kanałów w Polsce. Mają być alternatywą dla MTV [NASZ NEWS]
Za to żona i współpracownik Zygmunta Solorza zarobili miliony. Cyfrowy Polsat odpowiada
Ruszają kanały Polsat Sport Extra. Którzy abonenci Polsat Box je obejrzą?
Ostatni chudy rok głównego inwestora Agory. Dywidenda zmieni wszystko
Nowy dziennikarz w dziale kultury „Gazety Wyborczej”
Związkowcy z RASP chcą podwyżek dla pracowników. „Koszty życia ciągle rosną”
Tak kurczy się prasa regionalna. Spadki sprzedaży nawet o 45 proc.
Jeremy Sochan gra z Superbet
“Prosty sposób na ważne sprawy”, czyli nowa odsłona promocji mObywatela
„Seks jest lepszy z lubrykantem” w kampanii marki Durex
Sieć Dino stała się fenomenem. Ale dlaczego unika reklam?
Eska Rock zawiesiła współpracę z dziennikarzem oskarżonym o gwałt
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklamowe. Będzie drożej
KRRiT nie zmienia zdania. 427 mln zł dla mediów publicznych dalej w depozytach
Nadawca Radia ZET zarobił rekordowo. Kolejne miliony dla Agory
Były dziennikarz Viaplay i Sport.pl w nowej roli
Digital Kingdom wygrywa przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną Otomoto
Była rzeczniczką kampanii Nawrockiego. Ma trafić do prawicowej stacji
Michael Page nowym klientem agencji K+PR
Generacja Z w social media. Jak radzą sobie z tym pracodawcy?
Za co klienci cenią dyskonty i hipermarkety?
Polacy coraz częściej wybierają piwa bezalkoholowe
Pensja powyżej 10 tys. brutto. W tych zawodach tyle zarobisz
Apel w sprawie nowego szefa UKE. „Kluczowa jest jego pełna niezależność”
Synowie Zygmunta Solorza z czerwoną kartką w kolejnej spółce
T-Mobile Polska zarabia więcej. Przybyło ponad pół miliona klientów
Wyciekła możliwa data premiery iPhone'a 17. To już niedługo
Kto wynajmuje na Booking? Będą rekompensaty dla polskich użytkowników
Cyfrowy Polsat pożycza prawie miliard na farmę wiatrową. „Pełne wsparcie Zygmunta Solorza”
Magda Gessler tłumaczy się ze środków z KPO. „Nie dostałam na Fukiera ani złotówki”
Marne lato nie zatrzymało grupy CCC. Ta sieć sklepów urosła najmocniej
Te piosenki najczęściej grano w radiu. Dawid Podsiadło za gwiazdami z zagranicy
"Królów" w ramówce TVP1 zastąpi serial z Barbarą Kurdej-Szatan
„Chłopaki z baraków” z nowym sezonem. Serial znany z memów
Nie żyje aktor Tomasz Jarosz. Był głosem w „Scooby-Doo”, „Smerfach” i „Gwiezdnych wojnach”
Należąca do koncernu General Motors marka samochodów Chevrolet ogłosiła przetarg na swój paneuropejski budżet reklamowy.
Między 2007 a 2010 rokiem wydatki na reklamę telewizyjną na rynku brytyjskim zmniejszą się aż o 30 procent.
Od 27 listopada Brytyjczycy będą mieli możliwość oglądania wszystkich kanałów telewizji BBC na żywo przez internet.
W Europie Zachodniej więcej osób wykorzystuje swoje telefony komórkowe do robienia zdjęć niż wysyłania wiadomości tekstowych.
Canon wybrał trzy agencje, które powalczą o warty 50 milionów funtów medialny budżet firmy w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Agencja reklamowa Wieden & Kennedy wygrała przetarg na obsługę wartego 100 milionów funtów globalnego budżetu reklamowego telefonów firmy Nokia z serii N.
Dell przedłużył do 2011 roku europejską umowę z zajmującą się marketingiem internetowym firmą TradeDoubler.
Droga5 będzie agencją wiodącą obsługującą warty 100 milionów dolarów globalny budżet reklamowy i marketingowy firmy Puma.
Firma FremantleMedia będzie produkować programy na wyłączność dla internetowego serwisu wideo YouTube.
Zawodowa liga koszykówki NBA (National Basketball Association) uruchomiła nowy serwis subskrypcyjny, oferujący europejskim fanom rozgrywek dostęp do bezpośrednich relacji z meczów na stronie NBA.com.
Zapisz się do newslettera